اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


شیرآلات


شیر ظرفشویی فنری چیست؟

شیر ظرفشویی فنری دارای علمی بلند است که حالتی ارتجاعی و فنری دارد. این علم از یک شلنگ ریزبافت با مقاومت بسیار بالا درون ساختار فنر مانند علم تشکیل شده است.برای حرکت دادن عَلَم فنری باید بخش آبریز آن را کمی به سمت پایین کشید تا از گیره خود آزاد شود. علمک شیر ظرفشویی فنری قابلیت چرخش 360 درجه ندارد، اما تقریباً تمام نقاط سینک را پوشش می دهد.

شیرظرفشویی فنری چیست؟ ارتفاع شیر فنری معمولاً بیشتر از سایر شیرآلات ظرفشویی است و برای کننده نیز هستند که سهولت بیشتری را برای شستشو و نظافت سینک فراهم می آورند.قیمت شیر ظرفشویی فنری، معمولاً از قیمت شیر ظرفشویی معمولی بالاتر است. اما با توجه به امکاناتی که فراهم می آورد، کاملاً به صرفه است.

مزایای شیرآلات فنری

در حال حاضر برندهای مهم شیرآلات در سرتاسر دنیا به دنبال خلاقیت در زمینه تولید شیرآلات فنری هستند. در نتیجه این نوع شیرآلات تنوع بسیار زیادی دارد. حتی کسانی که به دنبال تهیه شیر ظرفشویی دو منظوره هستند، می توانند انواع آن را با علم فنری نیز در بازار پیدا کنند.شیرآلات فنری، زیبا و کاربردی است.شیرآلات فنری فضای نسبتا زیادی می گیرد و معمولاً دارای عَلَمی با ارتفاع بالا است که دامنه حرکتِ کمتر آن به نسبت شیر ظرفشویی شاوری را جبران می کند. شستن ظروف بزرگ و پر کردن کتری نیز در زیر علم فنری آسان تر است.

شیرآلات فنری دارای چند حالت اسپری کننده است.شیرآلات فنری، معمولاً دارای چند حالت اسپری آب هستند و کاربران با فشار یک دکمه می توانند حالت مورد نظر خود را انتخاب کنند. حالت اسپری، علاوه بر ایجاد امکان مصرف بهینه آب، از پاشش آب به اطراف جلوگیری می کند. البته مشکل پاشش آب و خیس شدن اطراف سینک ظرفشویی در مورد سینک های عمیق وجود ندارد.

معایب شیرآلات فنری

شیر فنردار در کنار تمام مزایا، معایبی نیز دارد. با اطلاع از این معایب در هنگام خرید، می توان بهترین تصمیم را گرفت. محکم بودن علمک شیر ظرفشویی در گیره خود و در نظر گرفتن فضای مورد نیاز برای نصب این شیر از مهم ترین مواردی هستند که باید مورد بررسی قرار گیرند.علمک شیرآلات فنری بی کیفیت در جای خود حرکت می کند.

ممکن است علمک شیر فنری در مدل های ارزان، بدون حرکت در جای خود چفت نشود و مانند آویز در جای خود حرکت داشته باشد. علت این موضوع مکانیزم توزیع وزن اشتباهی است که برای در جای خود نگه داشتن علم طراحی شده است. در هنگام خرید، حتما محکم شدن علم در گیره مربوطه را در نظر داشته باشید.

شیرآلات فنری، برای آشپزخانه هایی با فضای کوچک مناسب نیست.ابعاد شیر آلات فنردار بزرگ است و ممکن است با فضاهای کوچک و دکوراسیون های جمع و جور همخوانی نداشته باشد. همچنین در صورتی که فاصله بین سینک و کابینت ها و یا پنجره بالای سینک کافی نباشد، علم این شیر با سایر تجهیزات آشپزخانه بالاسر خود برخورد می کند و یا اصلا در آن فضا جای نمی گیرد.

محبوبیت شیرآلات فنری روز به روز افزایش پیدا می کند. با آگاهی از مزایا و معایب شیرآلات فنری در کنار قیمت شیرآلات می توان شیرآلات فنری مناسبی را انتخاب کرد. شیرآلات فنری، زیبا و کاربردی هستند و معمولاً چند حالت اسپری آب دارند. اما اگر آشپزخانه شما کوچک است و فضای کافی ندارد و یا علاقه ای به ارتفاع زیاد علم شیر ظرفشویی ندارید، شیرآلات فنردار انتخاب مناسبی برای شما نیست.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>