اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


اتصالات پایپینگ


1. گلند پلاستیکی

گستره بسیار زیادی از کابل ها قابلیت استفاده از گلند پلاستیکی را دارند. مقاومت این گلندها در برابر مواد خورنده مانند آب نمک، گریس ها و اسیدهای ضعیف خوب است و بنابراین در شرایطی که محل قرار گیری کابل ها و گلند در مجاورت مواد خورنده است، استفاده از گلندهای پلاستیکی توصیه می­ شود.

گلندهای پلاستیکی اصولاً در برابر دماهای بالا مقاومت خوبی ندارند و از این رو استفاده از آ­ن­ها در مجاورت مواد قابل اشتعال و آتش زا به هیچ عنوان توصیه نمی­ گردد. این گلندها در رنگ های مختلفی موجود هستند و از این رو قابلیت کد گذاری آن­ها وجود دارد.

2. گلند فولاد ضد زنگ (Stainless Steel)

گلندهای از جمس فولاد ضد زنگ نوعی از گلندهای فلزی هستند که معمولاً داراری درجه حفاظتی IP69 و IP68 ضد آب هستند. این نوع گلند دارای خاصیت مقاومت در برابر خوردگی بالایی در مواجه موادی چون الکل، بنزین، اسیدهای ضعیف و آب نمک است.از آن­جایی که این گلندها دارای مقاوت بالایی در برابر دما و فشار هستند به طور گسترده در صنایعی چون دکل های سیم کشی برق و تلفن، اتوماسیون صنعتی و انرژی های تجدید پذیر استفاده می ­شوند.

3. گلند برنجی با روکش نیکل (Nickel Plated Brass Cable Gland)

این نوع گلند از جنس برنج است و پوششی از نیکل روی جنس برنجی قرار گرفته است. از این گلند به طور گسترده در ماشین آلات، نیروی دریایی و کارخانجات استفاده می­ شود. این گلندها مقاومت دمایی و فشاری مناسبی دارند و قادر هستند در بازه دمایی -40 تا 120 درجه سانتی گراد کار کنند.

4. گلند آلومینیومی (Aluminum Cable Gland)

این گلندها معمولاً با یک روکش PVC برای حالت آرموردار استفاده می­ شوند و می­ توان از آن­ها برای محیط های داخلی و خارجی استفاده کرد. درجه حفاظتی گلندهای آلومینیومی IP66 می ­باشد.

5. گلند PVC

گلندهای PVC از مقاومت بالایی برخوردار بوده و بسیار سبک هستند. این گلندها انعطاف پذیری مناسبی دارند و معمولاً از آن­ها برای محیط های خارجی و نامناسب استفاده می ­شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>