اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


اتصالات


گلند نوع PG

این نوع گلندها طبق استاندارد DIN 40430 و در آلمان و کشورهای آلمانی زبان استفاده می­ شوند. عدد درج شده بعد از PG در مشخصات گلند، نشان دهنده بیشترین قطر کابل عبوری از گلند بر حسب میلی متر می ­باشد.

گلند نوع متریک (Metric Cable Gland (M

رزوه متریک بر اساس استاندارد ISO متداول ترین نوع رزوه پیچ ها است. عدد بعد از M در پیچ ها و گلند ها نشان دهنده قطر خارجی اسمی پیچ بر حسب میلی متر می­باشد.

گلند نوع NPT

این نوع از رزوه های گلندها طبق استاندارد بین المللی لوله هات و اتصالات NPY ساخته می­ شوند. همچنین این پیچ ها دارای دونوع صاف و مخروطی هستند که در کاربردهای مختلف و برای استحکام بالا و آب بندی محکم استفاده می­ شوند. عدد بعد از NPT نشان دهنده قطر خارجی پیچ بر حسب اینچ می­ باشد.

گلند نوع G

نوع G بر اساس استانداردهای فنی BSP پیچ ها طراحی شده است و در سطح جهان به تصویب رسیده است. روش اتصال گلندهای نوع G به صورت اتصال نر و مادگی می­ باشد. عدد بعد از G نشان دهنده قطر خارجی پیچ بر حسب اینچ می­ باشد.

انواع گلند بر اساس درجه حفاظت IP

  • IP 67: این نوع از گلند بسیار معروف و قابل توجه است. گلندهای دارای درجه حفاظت IP 67 دارای خاصیت ضد آب هستند و در شرایط سخت آب و هوایی دوام طولانی مدت دارند. همچنین از جمله خواص این گلندها این است که در برابر گرد و غبار به خوبی محافظت می ­شوند و قادر به تحمل غوطه وری در آب بین پانزده سانتی متر و یک متر به مدت 30 دقیقه می­ باشند
  • IP 68: این گلندها دارای بالاترین خاصیت ضد آب هستند و می­ توانند ورود گرد و غبار را به طور کامل متوقف کنند. همچنین گلندهای با این درجه حفاظت می­ توانند به طور مداوم تحت فشار قرار بگیرند.
  • IP 69: این نوع گلند دارای خاصیت حفاظت در برابر آب پرفشار، درجه حرارت بالا و ورود گرد و غبار است. از این نوع گلندها برای جعبه تقسیم های حساس و دستگاه هایی که نیاز به آب بندی دارند استفاده می­ شود.

گلند Gland آرموردار و بدون آرمور

گلند آرموردار (Armoured Gland) و بدون آرمور (Unarmoured Gland) دو نوع مختلف از گلند هستند که از لحاظ پوشش بیرونی گلند باهم تفاوت دارند. در گلندهای آرموردار یک پوشش غلاف گونه دور کابل ها کشیده شده و گلند روی آن قرار می­ گیرد. هدف از قرار گیری این پوشش، حفاظت بیشتر کابل ها از آسیب دیدگی است. در جدول زیر تفاوت گلندهای آرموردار و بدون آرمور عنوان شده است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>