اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

شیرآلات صنعتی

شیر مانع سرریز مخازن (Overfill Prevention Valve) یک شیر ایمنی است که در مخازن مختلف ذخیره، به­ خصوص مخازن دفنی ذخیره­ ی بنزین در جایگاه­ های سوخت استفاده می­شود. شیرهای مانع سرریزی که در ساختار مخازن زیر زمینی به کار می­روند با شیرهای مورد استفاده در مخازن رو زمینی متفاوت هستند و نباید به­ جای هم استفاده شوند.

وظیفه­ ی شیر مانع سرریز اینگونه است که در جریان بارگیری مخزن، زمانی که مقدار سوخت موجود در مخزن به 90% از ظرفیت اسمی مخزن برسد، شیر مانع سرریز به طور خودکار شروع به بسته شدن و کم کردن دبی ورودی به مخزن می­کند. هنگامی که مقدار سوخت موجود در مخزن به 95% ظرفیت اسمی مخزن برسد این شیر کاملاً بسته می­شود و جریان ورودی به مخزن را قطع می­ کند.

کاهش ناگهانی دبی جریان باعث ایجاد یک شوک در شلنگ انتقال سوخت می­شود و این امر اوپراتور مسئول انتقال سوخت را آگاه می­کند تا متوجه شود که مخزن به نزدیک 95% ظرفیت خود رسیده است. درون این شیرها یک فنر به نام Shut-off Flapper وجود دارد که وظیفه­ ی آن کاهش شوک ناشی از بسته شدن ناگهانی جریان است. کاهش این شوک سبب کاهش صدمات به شیر، لوله ­ی انتقال و دیگر تجهیزات مخزن می­شود.

پیمانه­ گر الکترونیکی مخزن که اصطلاحاً ATG خوانده می­شود وسیله ای است که می­تواند سطح مخزن را به­ طور دائم کنترل و گزارش کند و هنگامی که سطح مخزن به 95% برسد آلارم هشدار می ­دهد و به اوپراتور خبر داده تا جریان خروجی از تانکر حمل سوخت را قطع کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>