اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

شیرآلات صنعتی

استانداردهای NFPA 30, PGS 29, OISD Guideline 152 که ممکن است برای یک سری کاربردهای خاص استفاده شوند و استانداردهای IEC 61511 , API 2350 که جامعیت بیشتری دارند.این استانداردها دامنه ­ها و اهداف مختلفی دارند. مثلا استاندارد API 2350 یک استاندارد بسیار پرکاربرد برای مخازن با ظرفیت بالا و تجهیزات ایمنی و متعلقات آن می­ باشد؛ درحالی که استاندارد IEC 61511 بیشتر به بررسی تجهیزات الکترونیکی مخازن ذخیره سوخت می ­پردازد.

شیر مانع سرریز در مخازن ذخیره­ ی سوخت به­ خصوص مخازن زیر زمینی از اجزای بسیار مهم هستند. این شیرها باعث تأمین ایمنی مخزن و تجهیزات می­شوند. برای انتخاب و نصب یک شیر سرریز مناسب باید به یک­سری نکات مهم توجه کرد.شرکت های آمریکایی OPW، MORRISON، EMERSON، Franklin Fueling Systems و EBW از جمله مهم ترین برندهای تولید و فروش شیر مانع سر ریز مخازن هستند که این به تولید این شیرها در سری ها و کلاس بندی های مختلف پرداخته اند.

شیر مانع سرریز توپی (Ball float Overfill Prevention Valve) نسبت به شیرهای مانع سرریز اتوماتیک با بالشتک شناور (Shut-off Overfill Prevention Valve) دارای قیمت نسبتاً بیشتری هستند اما وظیفه ­ی خروج بخارات از مخزن را هم انجام می ­دهند. همچنین زمانی که جریان از تانکر حمل سوخت توسط پمپ وارد مخزن می­ شود بهتر است از شیر سرریز توپی استفاده شود. زمانی که به­ وسیله­ ی جاذبه­ ی زمین و اختلاف ارتفاع، جریان به­ طور طبیعی به مخزن جاری می ­شود معمولاً شیرهای اتوماتیک با بلاشتک شناور ترجیح داده می ­شوند.

مزایا

  • نصب و تعمیرات آن آسان است.
  • بدون ایجاد فشار بر مخزن از بالا رفتن بیش از حد سطح مخزن جلوگیری می ­کند.
  • لوله کش ها و اوپراتورها را از انجام یکسری مقررات اضافی CA معاف می­ کند و کار آن­ها را راحت می­ کند.

معایب

  • هنگام قطع شدن شلنگ سوخت رسان مقداری سوخت به عقب پس می­ زند.
  • نیاز به آب بندی خیلی دقیق و یکپارچه دارد.
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>