اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

شیرآلات صنعتی

شیر تخلیه بخار فشاری که با افزایش فشار مخزن سوپاپ آن به سمت بالا باز شده و بخار اضافه تخلیه می گردد تا فشار ثابت شود.شیر خلأ یا Vacuum که هنگام تخلیه مخزن و کاهش فشار مخزن، سوپاپ آن رو به پایین باز شده و با ورود هوا به مخزن فشار را تثبیت می ­کند.

حالت ترکیبی که سوپاپ آن می­ تواند هم به سمت بالا و هم به سمت پایین باز شود و با تخلیه ­ی بخار مخزن یا ورود هوا به مخزن، فشار مخزن را ثابت کند.استفاده از شیر تخلیه بخار با توجه به کاربرد ایمنی آن برای مخازن مختلف نگه­داری سوخت، بسیار مهم و ضروری می­ باشد.

شرکت ABS در ترکیه از سال 2006 شروع به تولید لوازم ایمنی مورد استفاده در صنعت و شیرهای تخلیه بخارات مخازن کرده است؛ این شرکت شیرهای خود را در مدل ها و ابعاد مختلف و بر اساس فشار مورد نیاز ارائه می ­کند و محصولات آن از تنوع زیادی برخوردار هستند.

از دیگر برندهای مهم در زمینه تولید شیرهای تخلیه بخارات می ­توان به OPW و EBW و TST در آمریکا اشاره کرد که دارای کیفیت بسیار بالا هستند و می­توانند حتی تا 80 سال به کار خود ادامه دهند.انتخاب شیر تخلیه­ ی مناسب برای مخزن مسأله­ ی بسیار مهمی است که باید توسط کارشناسان خبره در این زمینه صورت بگیرد؛ چرا که عملکرد نا مناسب شیر اطمینان می ­تواند موجب اثرات بسیار مخرب و زیان ­بار و حتی حوادث ناگوار گردد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>