اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

شیرآلات صنعتی

شیر Butterfly valve به عنوان یکی از مهم ترین شیرآلات صنعتی به علت ساختار سبک، قیمت ارزان و گستره­ ی وسیع کاربرد، از شیرهای پر طرفدار در صنعت هستند. شرکت Sure Flow در آمریکا، شرکت ژاپنی ASAHi AV، شرکت Nibco آمریکا، شرکت DK Valve کره جنوبی و شرکت DieFei Valve چین، از بهترین برندهای تولید کننده شیر پروانه ­ای در بازار هستند.

انتخاب شیر پروانه ­ای مناسب بستگی خیلی زیادی به کاربرد مورد انتظار از آن دارد. مثلاً در مواقعی که شیر می خواهد انتهای خط لوله نصب گردد بهترین گزینه شیر پروانه­ ای لاگ Lug است و اگر شیر تحت بار زیادی نباشد و بخواهد در بین خط لوله نصب گردد شیرهای ویفری Wafer توصیه می­گردند که ساختار ساده و قیمت کمتری دارند.

در مورد انتخاب جنس مناسب برای شیر Butterfly valve هم حتماً باید به سیال عبوری از آن توجه ویژه ای داشت. مثلاً برای جایگاه های سوخت و عبور بنزین استفاده از جنس فولاد ضد زنگ توصیه می­ گردد و برای ترکیبات اسیدی جنس EPDM؛ توضیحات کامل در این باره در جدول مربوط به انواع شیر پروانه­ ای از لحاظ جنس داده شده است.

اما برای انتخاب شیر بر اساس ساختار گیربکس و عملگر (اکچویتور) باید به دقت مورد انتظار از شیر و میزان نیروی لازم جهت باز و بسته کردن شیر توجه کرد. مثلاً برای شیرهای کوچک و سیال آب که دقت دبی عبوری از شیر خیلی مهم نیست استفاده از شیرهای با اکچویتور دستی مناسب است و زمانی که زاویه دیسک و دقت میزان دبی مورد انتظار بالا باشد بهتر است از عملگر (اکچویتور) الکتریکی استفاده گردد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>