اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


سوخت رسان


1- سوخت گیری در هر مکان و هر زمان

سوخت رسانی سیار این امکان را می دهد که ناوگان یا تجهیزات را در هر مکان و هر زمان که نیاز است سوخت گیری کرد. این ویژگی سبب شده است که بتوان در زمین های ناهموار و فضای کم برای انتقال ایمن در شرایط غیرقابل دسترس نیز سوخت رسانی را انجام داد.

2- صرفه جویی در هزینه

خودرو سوخت رسان سیار با هدف کاهش هزینه های عملیاتی طراحی شد و یکی از مهم ترین آن ها نداشتن مخزن سوخت در محل تجهیزات می باشد.

3- صرفه جویی در وقت

با باقی ماندن در محل، مشتریان وقت خود را در صف بندی های مخازن سوخت از دست نمی دهند یا نگرانی ای جهت خرابی تجهیزات جابه جایی وجود نخواهد داشت.

4- ایمنی

نگه داری مخزن سوخت در محل خطرات جانبی بی شماری را در پی خواهد داشت از این رو جهت جلوگیری از این خطرات لازم است که مخازن سوخت با ایمنی بالا در محیط نصب شود. یکی از فواید سوخت رسانی سیار، این می باشد که به علت عدم نصب مخازن در محل، اینگونه خطرات را در پی نخواهد داشت.

5- تسهیل / مدیریت تحویل سوخت

در موارد استفاده از سوخت انبوه، استفاده از جایگاه سوخت سیار ایده آل می باشد زیرا با این روش می توانند میزان مصرف سوخت کنترل کنند و تشخیص هرگونه سرقت رخ داده برای صاحبان مشاغل یا مدیران آسانتر خواهد بود. سرقت سوخت از یک مخزن سوخت فله بدون مراقبت یک خطر بالقوه می باشد. با سوخت رسانی سیار در محل، سوخت عمده ای وجود نخواهد داشت که نگران سرقت باشید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>