اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


سوخت خودرو


لوکاس (Lucas Oil)

روغن لوکاس یکی از محبوب ترین روان کننده های خودرو و تولید کننده مواد افزودنی سوخت در آمریکای شمالی است. این شرکت که در سال 1989 تأسیس شد و سرانجام به یک شرکت چند میلیون دلاری تبدیل شد، مقر آن در کالیفرنیای ایالات متحده است. پرفروش ترین محصول تصفیه شده سوخت دیزل آن، تصفیه سوخت Lucas 10013 است.

استانادین (Stanadyne)

از حدود سال 1876 میلادی کمپانی استانادین شروع به کار کرده و همواره از پیشگامان تولید محصولات جدید بوده است. این کمپانی در حال حاضر در زمینه ساخت سیستم ها و محصولات بنزینی و دیزلی فعالیت دارد. این شرکت به علت فرمول خاص خود از برندهای معروف و معتبر در عرصه مکمل های سوخت است.

هاوز (Howes)

هاوز پس از شروع کار در سال 1920 به عنوان یک شرکت تولید روان کننده ها معروف شد. در ادامه فعالیتش به یکی از بهترین مارک های افزودنی سوخت دیزل تبدیل شد. دفتر مرکزی این شرکت در شمال کینگستون واقع در R.I است. از مهم ترین تولیدات این شرکت یکی از مواد افزودنی سوخت مورد استفاده برای کامیون های دیزلی، Howes Diesel Treat است.

ساختار مکمل های افزاینده عدد اکتان بنزین (Octane Boosters)

این نوع مکمل ها به منظور افزایش عدد اکتان سوخت ها و کمک به بهسوزی سوخت و افزایش راندمان موتور احتراق داخلی طراحی شده اند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>