اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

شرکت نورد لوله و پروفیل صابری تولید کننده انواع لوله و اتصالات در سال 387 در عباس آباد واقع در شرق تهران در زمینی به مساحت 31 هزار متر مربع به صورت سهامی خاص تأسیس و فعالیت های خود را در ایران و خاورمیانه با تولید چهارچوبی، مقاطع مربعی شکل و مقاطع مستطیلی آغاز نمود.

پروفیل_صابری

15 سال سابقه مستمر این مجموعه را به یکی از تولیدکنندگان معروف سطح تهران تبدیل نموده است.

چهار سال بعد از تأسیس کارخانه لوله و پروفیل صابری، استقبال و رضایت مندی مشتریان زمینه ساز تکمیل و توسعه خطوط تولید و افزایش ظرفیت های تولیدی کارخانه و ارتقاء آن به 492 هزار تن در سال شد.

همگام با توسعه خطوط تولید و ارتقاء سطح تولیدات، در راستای استانداردسازی محصولات نیز گامی برداشت و برای اولین بار در کشور موفق به اخذ استاندارد تولید مقاطع مربع و مستطیل شکل درزدار به شیوه نورد سرد از سوی سازمان استاندارد ایران گردید.

در ادامه، فعالیت های مجموعه گسترش یافت و تولید محصولاتی از جمله چهارچوب های فلزی و پروفیل ساختمانی مخصوص درب و پنجره بر اساس استانداردهای 7337 و 7336 به کارنامه این مجموعه اضافه شد.

در حال حاضر کارخانه لوله سازی صابری زمینه ساز اشتغال بالغ بر 500 نفر نیرو به صورت مستقیم و غیر مستقیم شده است.

محصولات لوله سازی صابری:
شایان ذکر است محصولات تولید شده در شرکت نورد لوله و پروفیل صابری با کیفیت بالا و بر اساس ضوابط و استانداردهای ملی و بین المللی تولید می گردند.

از همین رو با اطمینان خاطر می توان در انواع صنایع از جمله ساخت و ساز، پل سازی، تولید انواع قفسه، پارکینگ و فضاهای مشابه، تجهیزات صنعتی و… از آن ها بهره گرفت.

استحکام جوش و شیوه تولیدی مطابق با استانداردها موجب مرغوبیت سبد تولیدی کارخانه لوله و پروفیل صابری گشته و توانسته رضایت مندی مشتریان خود را کسب نماید.

کارخانه پروفیل تهران از مجموعه های تولیدی صنعتی استان تهران است که علاوه بر تولید محصولات نامبرده خدماتی از جمله برشکاری و خم انواع ورق های فولادی را ارائه می نماید.

لوله و پروفیل صابری با استفاده از آخرین دانش روز، پرسنل فنی، تجهیزات و ماشین آلات پیشرفته سعی بر آن داشته تا با ارتقاء کیفی محصولات خود در راستای رضایت مندی هر چه بیشتر مشتریان بقای مجموعه خود را تضمین نماید.

تکمیل و توسعه فاز دوم مجموعه نورد لوله صابری در آینده ای نه چندان دور عملیاتی خواهد شد که به موجبات بهره برداری از این فاز شاهد ورود محصولاتی چون لوله های 10 اینچی صابری در بازار داخلی و خارجی خواهیم بود.

شایان ذکر است تولیدات و ابعاد برخی اقلام تولیدی بنابر نیازهای مشتریان صورت می پذیرد و همین مساله یکی از دلایل محبوبیت و تمایل خریداران به سمت این مجموعه پروفیل سازی در تهران است.

از اهم محصولات تولیدی شرکت نورد لوله و پروفیل صابری تهران می توان به سبد تولیدات زیر اشاره نمود که در محل کارخانه و به واسطه بیش از 5 خط تولیدی آماده و برای فروش به بازار عرضه می شوند.

  • لوله های درز جوش صنعتی و ساختمانی.
  • قوطی و پروفیل های فولادی.
  • پروفیل های مستطیل شکل.
  • پروفیل مربعی شکل.
  • لوله های انتقال گاز.
  • لوله گالوانیزه صابری.
  • انواع چهارچوبی.
  • پروفیل زد.
  • گاردریل.
  • نبشی.
  • سپری صابری.
  • کلاف.
  • و…

خط تولید نورد لوله صابری:
محصولات شرکت لوله و پروفیل صابری به شیوه نورد سرد و درز جوش به شیوه فرکانس القایی به مرحله تولید می رسند.

خطوط برش ورق ها به صورت روزانه قادر است حدود 250 تن ورق فولادی را برش زده به نوارهای مخصوص تبدیل نماید.

شیوه جوش به این صورت است که لبه لوله های بعد از فرم گیری به یکدیگر نزدیک شده، دمای لبه های ورق فولادی ذوب شده از درگاه جوش عبور کرده توسط ماشین آلات و تجهیزات مخصوص جوش خورده متصل می گردند.

لوله ها بعد از خنک شدن به سمت ماشین آلات سایزینگ هدایت شده به محصولاتی چون پروفیل های مستطیل و مربعی شکل تبدیل می شوند.

در نهایت در ابعاد استاندارد یا مورد نظر خریدار برش خورده و برای بسته بندی به خطوط بعدی انتقال داده می شوند.

چشم انداز شرکت لوله و پروفیل صابری:
شرکت نورد لوله و پروفیل صابری با بیش از یک دهه فعالیت های مستمر در زمینه تولید و توزیع محصولات فولادی اعم از انواع لوله و پروفیل های صنعتی و ساختمانی تاکنون توانسته توانایی خود را به اثبات برساند از جمله دستاوردهای به نام این مجموعه می توان به اخذ استاندارد مقاطع چهار ضلعی برای اولین بار در کشوراشاره نمود.

پروفیل سازی صابری همچنین بر اساس نیازسنجی های بازار داخلی و خارجی با هدف زیباسازی حفاظ ها، آلاچیق، مبلمان سازی، سطح شهر و… نسبت تولیدات نوآورانه انواع گروفیل های طرح دار اقدام نموده است.

نورد و پروفیل صابری:
مجموعه لوله و پروفیل صابری در زمینه تولید و عرضه محصولات فولادی اعم از انواع لوله درز دار، مقاطع و پروفیل های باز در تهران و سطح کشور فعالیت دارد.

این مجموعه موفق به اخذ نشان استاندارد در زمینه تولید پروفیل درب و پنجره و پروفیل های چهار گوش شده و توانسته در این زمینه جزء تولیدکنندگان برتر شناخته شود.

شرکت نورد لوله و پروفیل صابری در سمت شرق تهران، جاده خاوران، شهرک صنعتی عباس آباد واقع شده است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>