اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بالغ بر دو دهه قبل در سال 1381 با هدف تولید محصولات فولادی و تامین زنجیره فولادی کشور مجموعه ای به نام شرکت لوله و پروفیل صدرا تهران ثبت شد.

پروفیل_سازی_صدرا_تهران

اقدامات مربوطه از جمله تهیه، نصب و راه اندازی تجهیزات و ماشین آلات مرتبط به خطوط تولید محصولاتی از جمله پروفیل زد شکل، ستونی هایی در سایز 140*140، لوله و پروفیل انجام شد و نهایتا در سال 1389 به صورت رسمی مورد بهره برداری قرار گرفت.

در ابتدا سبد تولیدی کارخانه لوله سازی صدرا تهران به محصولات مختصری چون لوله و پروفیل محدود بود.

اما با گذشت زمان اندک با توجه به استقبال و رضایت مندی مشتریان این مجموعه با گسترش خطوط تولیدی خود موفق شد علاوه بر افزایش ظرفیت های تولیدی به 180 هزار تن در سال بتواند زنجیره تولیدی خود را به حدود چهل محصول برساند.

همین امر زمینه ساز اشتغال نیروهای بومی استان گشته است.

مجموعه پروفیل صدرا تهران به مدیریت محمد تقی میرزا رسولی تولید کننده محصولات فولادی اعم از لوله و پروفیل ها صنعتی و ساختمانی مطابق با استانداردهای ملی و بین المللی از شرکت های بنام واقع در استان تهران می باشد.

شایان ذکر است با توجه به اهمیت کیفیت نهایی محصولات تولیدی، مواد اولیه به صورت کاملا مستقیم از کارخانه فولاد مبارکه اصفهان تامین می گردد.

تهیه مواد اولیه باکیفیت S235JR به صورت عمده موجب پایین آمدن قیمت تمام شده لوله و پروفیل های کارخانه صدرا تهران می گردد که موجبات رضایت مندی خریداران را فراهم ساخته است.

کلیه محصولات لوله سازی صدرا در محل کارخانه صورت می گیرد.

شرکت لوله و پروفیل صدرا تهران علاوه بر تولید، فعالیت هایی از جمله پخش لوله و پروفیل در سطح استانی و کشوری را بر عهده دارد و توانسته در این حوزه و در میان رقبای هم سطح خود خوش بدرخشد.

محصولات صدرا پروفیل تهران:
تولیدات مجموعه لوله و پروفیل صدرا و ساخت فلزات اساسی بر اساس شماره پروانه 69244 شامل انواع محصولات به منظور تامین زنجیره فولادی کشور صورت می گیرد.

از اهم محصولات شرکت لوله و پروفیل صدرا تهران می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • لوله های صنعتی صدرا.
  • قوطی و پروفیل های صنعتی و ساختمانی.
  • انواع لوله های داربستی به ظرفیت 164 هزار تن در سال.
  • پروفیل های مخصوص درب و پنجره با ظرفیت 10 هزار تن به صورت سالیانه.
  • انواع مقاطع باز و قوطی شرکت لوله و پروفیل صدرا تهران.
  • نبشی و زوار در ظرفیت تولیدی 6 هزار تن به صورت سالیانه.
  • و…

شرکت پروفیل صدرا تهران:
لوله های صنعتی و ساختمانی تولید شده در شرکت لوله و پروفیل صدرا تهران از ورق های ST37 به صورت درز مستقیم در ضخامت های متنوع به مرحله تولید می رسند.

این محصولات اغلب به منظور انتقال آب و یا برای تهیه داربست های فلزی خریداری می شوند.

واحد کنترل کیفی لوله و اتصالات صدرا تهران:
همچون تمام مجموعه های فولادساز کشور، کارخانه لوله سازی صدرا تهران نیز با احداث بخش کنترل کیفی سعی بر آن داشته در راستای تهیه محصولاتی با کیفیت مطلوبی گام بردارد.

از اقدامات بسیار مطلوب و ارزشمند این مجموعه می توان به تامین مواد اولیه با نظارت و حساسیت بالا، بازرسین ناظر خطوط تولیدی و تجهیزات روز اشاره نمود.

بخش کنترل کیفی با انجام تست های مربوطه بر روی نمونه های تولید شده کیفیت، مشخصات مکانیکی و خواص ظاهری محصولات را بررسی کرده و در صورت وجود نقص در صدد ارائه راه کار برای رفع مشکلات موجود می پردازد.

شایان ذکر است محصولاتی که دارای اشکالات کیفی باشند به انبار ضایعات صدرا پروفیل تهران عودت داده می شوند تا بررسی های لازم صورت گرفته و در مراحل بعدی از وجود چنین اشکالاتی تا حد ممکن جلوگیری به عمل آید.

چشم انداز وخط مشی های پروفیل سازی صدرا تهران:
محصولات فولادی شرکت لوله وپروفیل تهران صدرا مطابق با استانداردهای ملی و بین المللی با مواد اولیه با کیفیت تهیه شده از مجموعه های بنام و معتبر کشور به مرحله تولید می رسند.

در آغاز سبد تولیدات به محصولات اندکی محدود بود اما با گذر زمان این مجموعه توانست توانایی و کیفیت زنجیره خود را به اثبات برساند.

ارتقاء سبد، تکمیل خطوط تولید و افزایش ظرفیت تولیدات به 313 هزار تن در سال از برنامه های پیش روی شرکت تهران صدرا است.

انتظار می روند با توجه به سیر پر سرعت پیشرفت این مجموعه، چشم اندازهای مورد نظر در آینده ای نه چندان دور تحقق یابد.

شایان ذکر است آدرس شرکت لوله و پروفیل تهران صدرا، تهران، خیابان ولیعصر و کارخانه لوله سازی صدرا در شهرک صنعتی شمس آباد تهران واقع شده است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>