اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بیش از سه دهه قبل در اوایل سال 1361 مجموعه ای به نام شرکت لوله و پروفیل گل نرده با هدف تولید محصولات فولادی مورد نیاز همچون قوطی های مربع و مستطیل شکل، پروفیل های ساختمانی، لوله آب و گاز و لوله های صنعتی مطابق با استانداردهای ملی و بین المللی با ظرفیت 20 هزار تن در سال به مدیریت علی قراگوزلو کلنگ زنی شد.

گل_نرده

پس از انجام آماده سازی های لازم و تکمیل بخش های کارخانه پروفیل گل نرده تهران، شرایط برای تجهیز خطوط و آغاز تولیدات مهیا شد.

خطوط تولید کارخانه گل نرده:
حدود 10 سال بعد از کلنگ زنی اولین ماشین آلات و تجهیزات مربوطه برای تولید محصولات فولادی مورد نظر تهیه شد.

امروزه شرکت لوله و پروفیل گل نرده تهران با ظرفیت تولید 100 هزار تن به صورت سالیانه یکی از تولیدکنندگان و توزیع کنندگان انواع قوطی و پروفیل در سطح استان و کشور است.

شایان ذکر است که کلیه قطعات و تجهیزانت مورد نیاز کارخانه لوله و پروفیل گل نرده تهران در واحدهای قالب سازی مجموعه طراحی و تولید شده است.

محصولات شرکت پروفیل گل نرده:
سیاست هایی چون برنامه ریزی در جهت توسعه خطوط تولید و کیفیت سبد محصولات فولادی شرکت لوله و پروفیل گل نرده تهران موجب شده مجموعه در حوزه های متنوعی از جمله ساخت و ساز، صنایع، خوردو سازی، بخش انرژی و… خوش بدرخشد.

محصولات کارخانه لوله سازی تهران اکنون در بازارهای ساخت خودرو و موتورسیکلت، مسکن، شبکه های انتقال آب و گاز و… به چشم می خورند.

از اهم تولیدات شرکت پروفیل گل نرده تهران می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • پروفیل های مخصوص درب و پنجره.
  • لوله های فولادی انتقال آب و گاز به صورت خانگی و شهری.
  • تولید لوله های صنعتی با هدف تامین سبد فولادی کشور.
  • قوطی های متنوع در اشکال مربع و مستطیلی.
  • تولید انواع مقاطع باز.
  • کارخانه گل نرده تهران.

کارخانه لوله سازی گل نرده تهران:
لوله های مخصوص انتقال آب و گاز شرکت لوله و پروفیل گل نرده تهران برای مصارف صنعتی، ساختمانی و استفاده های خانگی و شهری کارایی دارند که از سایز ¼ تا 6 در سبک های سبک، سنگین و نیمه سنگین مطابق با استانداردهای ملی و بین المللی به مرحله تولید می رسند.

این محصولات اغلب به صورت لوله های سیاه یا لوله های گالوانیره در بازار محصولات فولادی یافت می شوند.

محصولات سبد تولیدی شرکت لوله و پروفیل گل نرده تهران با توجه به ویژگی هایی چون قابلیت جوشکاری، فرم گیری راحت، مقاومت بالا نسبت به محصولات مشابه، کیفیت مطلوب و ابعاد دقیق در امور مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

امروزه لوله های صنعتی تولید شده در کارخانه گل نرده تهران در ضخامت های 0.7 الی 20 میلی متر مطابق با استانداردهای فنی DIN 2394(1) 94 و EN 10219-2 به تولید می رسند.

کارخانه گل نرده تهران با بهره گیری از کادر فنی مجرب، دانش روز و پرسنل کارآزموده توانسته در جهت تامین بخشی از نیازهای بازار داخلی و در دست گرفتن بازار صادراتی خوش بدرخشد.

اولین فروش مجموعه در بازارهای خارجی کشور ارمنستان در سال 1387 باموفقیت انجام شد و همین مقوله موجب گردید حضور درخشان کارخانه گل نرده به اثبات برسد.

برگزاری دوره های آموزشی برای پرسنل در جهت در دست گرفتن بازار صادراتی بخشی از فعالت های این مجموعه است.

امروزه محصولات شرکت پروفیل گل نرده با قیمت مناسب به کشورهایی چون افغانستان، عراق، ازبکستان و… صادر می گردد.

استانداردهای مرکز فروش گل نرده در تهران:
اصول راهبردی و تمامی فعالیت های مجموعه واقع در محل کارخانه با هدف ارتقاء کیفی محصولات صورت می گیرد.

در جهت دستیابی به این مهم، برنامه های تکمیل و توسعه متعددی پیاده سازی شده که از مهم ترین آن ها می توان به پیروی از دستورالعمل های ملی و بین المللی، برگزاری دوره های سارمانی و افزایش سطح بهره وری اشاره نمود.

محصولات مجموعه گل نرده تهران مطابق با استاندرادهای فنی زیر تولید و برای فروش به بازار ارائه می شوند:

  • DIN 2440.
  • DIN 2441.
  • (BS 1387 (l.m.h.
  • استانداد ملی ISIRI 3360.
  • استاندارد ملی ISIRI 3765.

محصولات پس از خروج از خطوط تولیدی در واحدهای کنترل کیفی تحت بررسی و آنالیز قرار گرفته تا کیفیت نهایی آن ها تایید شود.

این عملیات در واحدهای کوانتومتری، شیمی، مکانیک و کالیبراسیون صورت می گیرد.از مهم ترین آزمایش های صورت گرفته روی نمونه ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • بازرسی مواد اولیه.
  • بازرسی تولید و برش.
  • آزمایشات ادی کارنت.
  • و…

چشم انداز و خط مشی های شرکت پروفیل سازی گل نرده:
از برنامه هایی که همواره در راستای آن ها اقدامات متنوعی صورت گرفته می توان به فراهم سازی محیطی مطلوب و آرام برای فعالیت پرسنل، فراهم سازی بستر مناسب جهت تولید محصولات فولادی، ارتقاء همیشگی سطح کیفی، مشتری محوری و خلاقیت اشاره نمود.

تولیدات شرکت لوله و پروفیل گل نرده تهران در یک شیفت کاری اما بر اساس استانداردهای روز ملی و بین المللی به مرحله تولید می رسند.

از از اهداف دست یافتنی این مجموعه در آینده ای نه چندان دور می توان به تولید انواع لوله های صنعتی و انتقال گاز اشاره نمود که پیش نیازهای مربوطه انجام و خطوط تولیدی به زودی به بهره برداری خواهند رسید.

استراتژی تکمیل و توسعه خطوط تولید، افزایش ظرفیت های تولیدی، در دست گرفتن بخشی از بازار صادرات محصولات فولادی، ارتقاء سبد تولید و بالا بردن سطح کیفی از برنامه های پیش روی شرکت لوله و پروفیل گل نرده تهران است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>