اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کارواش

کارواش بخار سیار استیم پاور مجهز به دستگاه بخارشوی صنعتی با آخرین فناوری های روز دنیا، و امکانات گوناگونی نظیر بخار خشک، بخار مرطوب، آب گرم و … است. این دستگاه برای مصارف مختلفی از جمله کارواش بخار، کارگاه های تعمیرات خودرو، کارخانجات صنعتی، شستشوی مبلمان، صنایع و مصارف دیگر به کار می رود.

با نصب کارواش بخار سیار استیم پاور پشت خودروی باری خود، بازاری به وسعت کل شهر محل سکونت خود خواهید داشت. در این صورت قادر هستید که کارواش بخار صنعتی سیار داشته باشید. بنابراین مشتریان تنها با یک تماس می توانند، سفارش برای شست وشوی خودروی خود با بالاترین کیفیت بسیار بالا و کم ترین مصرف آب سفارش خود را ثبت کنند.

امروزه کارواش ها یکی از کسب وکارهای پر سود هستند. معمولا کارواش ها بعد از خرید یا اجاره زمین و تامین تجهیزات اولیه کارواش، درآمد قابل توجهی نسبت به هزینه ماهانه شان دارند. اگرچه این درآمد و هزینه ماهانه با توجه به اینکه نوع کارواش سنتی یا مدرن(بخار) باشد، متفاوت است.

مقایسه کارواش بخار سیار استیم پاور و کارواش سنتی

در کارواش های سنتی معمولا کارواش داران روزانه هزینه ثابتی را بابت تامین آب می پردازند. در شست وشوی سنتی با واترجت که از فشار آب برای نظافت استفاده می کند، به ازای هر خودرو تقریبا بین 80 تا 120 لیتر آب نیاز است. هزینه تخمینی تامین آب به موقعیت جغرافیایی کارواش و میزان دسترسی به آب در آن محیط بستگی دارد. در بعضی از کارواش ها هزینه تامین آب روزانه حدود 100 هزار تومان است، که معادل سه میلیون تومان در ماه می شود.

از آنجا که برای نظافت هر خودرو به طور متوسط 100 لیتر آب مصرف می شود، اگر فرض کنیم در بدترین حالت تنها 20 خودرو در روز شست و شو شوند، 2000 لیتر پس آب تولید می شود که حجم زیاد پس آب و آلودگی ناشی از پاشیدن آب در حین شست و شو، یکی دیگر از معضلات و هزینه های تحمیلی به کارواش های سنتی است. در شهرهای بزرگ، شهرداری به این پس آب برچسب پس آب شیمیایی می زند و عوارضی را هم به صورت سالانه بر کارواش ها تحمیل می کند.

در کارواش بخار و بخارشوی صنعتی (نانوبخارشوی صنعتی) که کارواش مدرن و نسل جدید شست وشو محسوب می شود، با بکارگیری تنها سه لیتر آب برای روشویی مشکل پس آب شیمیایی رفع می شود. از طرف دیگر هزینه های تحمیل شده (هزینه تامین آب، هزینه رفع پس آب و هزینه عوارض سالیانه پس آب شیمیایی) از بین می رود. این مزیت باعث کاهش هزینه ها و افزایش درآمد کارواش می شود.

بنابر نرخ اتحادیه کارواش داران، هزینه هر شست وشوی بدنه (روشویی) با توجه به نوع ماشین 10 تا 20 هزار تومان است. هزینه موتورشویی 10 هزار تومان و هزینه توشویی بین 40 تا 100 هزار تومان است. این هزینه ها مربوط به شست وشوی سنتی با واترجت است. فرض می کنیم یک صاحب کارواش که از دستگاه بخارشوی صنعتی استفاده می کند، همین هزینه ها را از مشتریانش دریافت کند. این فرد به دلیل عدم پرداخت هزینه هایی مثل هزینه تامین آب و هزینه ناشی از پس آب، در مقایسه با کارواش های سنتی (شست وشو با واترجت) درآمد بیشتری کسب می کند.

برند استیم پاور، همواره تلاش می کند که با بهترین طراحی ها و به کار بردن قطعات با کیفیت بسیار بالا، دستگاه هایی تولید کند که علاوه بر کارایی بهتر و بهینه تر، به کاهش هزینه کارواش ها کمک کند. بنابراین کسانی که از کارواش بخار بهره میبرند، می توانند با کاهش هزینه قابل توجهی، درآمد بسیار خوبی کسب کنند. استیم پاور به تمامی مشتریان عزیز اطمینان می دهد که صاحبان کارواش بخار اختلاف درآمد بسیاری با صاحبان کارواش های سنتی دارند.

مزایای کارواش بخار سیار چیست؟

این نوع کارواش برای مشتریانی که تمایل به حضور در کارواش ندارند گزینه مناسبی است. مصرف آب بسیار کمتری نسبت به روش سنتی دارد. علاوه بر شست وشوی خودرو برای نظافت دیوارها و کف، مبلمان، مجتمع ها و غیره نیز به کار می رود. سود بیشتری برای صاحبان کارواش دارد زیرا از پرداخت هزینه های اضافی جلوگیری می کند.

هزینه راه اندازی کارواش سیار چقدر است؟

قیمت دستگاه کارواش سیار به موارد مختلفی بستگی دارد. نوع طراحی، قطعات به کاررفته در دستگاه، میزان امنیت و بیمه دستگاه و ظرفیت آن در هزینه دستگاه موثر است. قطعات بی کیفیت و کم دوام، باعث می شود که علاوه بر کاهش کیفیت دستگاه، برای کارواش ها خطرآفرین باشد. بنابراین قبل از خرید دستگاه به تمام جزئیات و کیفیت آن دقت کنید.

تفاوت دستگاه استیم پاور با سایر برندها چیست؟

بخار خشک توانایی رفع کثیفی های شدید بدنه ها را ندارد و بخار مرطوب برای این کار مورد نیاز است. دستگاه استیم پاور با طراحی جدید و منحصر به فرد، دو خروجی بخار مرطوب و خشک را در دستگاه تعبیه کرده است.دستگاه های استیم پاور با استفاده از لنس و تفنگی های مخصوص به کاربر این امکان را می دهد که در هر زمان قطع و وصل بخار را انجام دهد.دستگاه کارواش بخار سیار استیم پاور به صورت عمودی طراحی شده است تا فضای کمتری را اشغال کند.استفاده از فناوری کوره آبی باعث افزایش کارایی، افزایش ظرفیت، افزایش فشار بخار و کاهش وزن آن می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>