اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کارواش

بخار برقی الکتریکی همانطور که از اسمش پیداست با نیروی الکتریسیته و جریان برق کار می کند، اصول کارکرد دیگ بخار موجود در دستگاههای کارواش بخار برقی الکتریکی با سایر دستگاههای بخارشوی متفاوت است و دلیل آن بخاطر تفاوت نوع مصرف انرژی آنهاست. در دستگاه بخارشویی ماشین که با ابعاد بزرگ ساخته می شوند، حتما باید از سوخت های فسیلی همچون گاز، گازوئیل، دیزل و سایر سوخت های دیگر، برای گرمایش سیستم دیگ بخار موجود در داخل دستگاه استفاده کرد.

اصول کارکرد بخارشوی صنعتی با سوخت فسیلی

دستگاههای بخارشوی صنعتی که برای شستشوی خودرو نیز استفاده می شوند، با استفاده از یک مشعل حرارتی که سوخت آن می تواند گاز یا گازوئیل باشد، گرم می شود و حرارت داده می شود. این حرارت باعث می شود آب موجود در داخل بویلر (یا همان دیگ بخار) به قدری گرم شود که تبدیل به بخار شود. این گرمایش تا حدی ادامه پیدا می کند که بخار داخل بویلر فشرده شود و اصطلاحا Compress شود. این مرحله کمک می کند تا بخار با شدت بیشتری به بیرون هدایت شود؛ این فشار حدود 6 الی 8 بار است که بسته به ابعاد دستگاه تغییر پیدا می کند و دمای بخار خارج شده 160 الی 180 درجه سانتی گراد است که پس از پاشش کمی افت می کند.

اصول کارکرد کارواش بخار برقی الکتریکی

در کل بخارشوهایی که با انرژی برق کار می کنند ساختار متفاوتی نسبت به بخارشوهای موجود با سوخت فسیلی دارند. بویلر موجود در دستگاه کارواش بخار برقی الکتریکی با المنت های برقی گرم می شوند؛ برق لازم برای گرمایش این دستگاهها می تواند تک فاز یا سه فاز باشد که آن هم وابسته به ابعاد کارواش بخار است؛ دستگاههایی که برای مصارف کارواش خانگی استفاده می شوند و ظرفیت بویلر و دیگ بخار آنها حداکثر 15 لیتر است، می توانند از برق تک فاز استفاده کنند ولی ان دسته از بخارشورهایی که ظرفیت آنها بین 50 لیتر تا 150 لیتر است، حتما باید از برق سه فاز استفاده کنند.

میزان ولتاز برق تکفاز 220 ولت AC یا همان متناوب است که دارای دو رشته سیم فاز و نول می باشد؛ به برق تکفاز همان برق شهر نیز میگویند.میزان ولتاز برق سه فاز 380 ولت AC یا همان متناوب است که دارای چهار رشته سیم می باشد، سه سیم فاز و یک سیم نول. که فاز اول را با رنگ قرمز و فاز دوم را با رنگ زرد و فاز آخر نشان می دهند.

انواع کارواش بخار برقی الکتریکی

کارواش بخار برقی الکتریکی دارای انواع مختلفی است که در ابتدا به دو نوع خانگی و صنعتی تقسیم می شوند که توسط شرکتهای خارجی متعددی ساخته می شوند؛ بخارشوی خانگی کارچر، و برندهای دیگر که در فروشگاههای لوازم خانگی به وفور یافت می شود ولی کارواش بخار برقی الکتریکی داستان متفاوت دارد و حتما ظرفیت بویلر آنها باید بالای 50 لیتری باشد؛ کارواش بخار برقی الکتریکی با طراحی های مختلف از برند های مختلف در بازار موجود است؛ برندهای خارجی نظیر کارواش بخار اپتیما، کارواش بخار توئیست، کارواش بخار خارجی فورتادور، دایمر و دستگاه بخارشوی کارچر دستگاه کارواش بخار کوچک تولید می کنند.

البته شرکت استیم پاور نیز در طراحی های خود دستگاه کارواش بخار برقی الکتریکی را گنجانده است و در سه ظرفیت 50، 100 و 150 لیتری تولید می شود. مدلهای دستگاه بخارشوی قابل حمل برقی استیم پاور با نام های SP50، SP150 و مدلهای توربو با نام W100 در بازار موجود است که می توانید مشخصات فنی آنها را در سایت فروشگاهی کالا و تجهیزات کارواش استیم پاور مشاهده نمایید.همچنین محصولات کارواش بخار برقی الکتریکی شرکت استیم پاور را می توانید در وبسایت رسمی دیجی کالا رویت نمایید و مقایسه خود را با سایر برندهای دیگر، از لحاظ کیفیت ساخت، خدمات جانبی و طراحی تولید مقایسه نمایید.

لوازم جانبی و مواد شوینده مکمل

شرکت استیم پاور علاوه بر بالا بردن کیفیت دستگاه ها سعی در تأمین و تهیه لوازم جانبی و مواد نانو شوینده مخصوص بخار دارد؛ ازینرو برای سهولت در امر صفرشویی و توشویی خودرو با کارواش بخار برقی الکتریکی، لنس های تفنگی مخصوص بخار و برای زیرشویی خودرو لنس مخصوص زیرشویی خودرو و برای توشویی خودرو لنس های مخصوص شستن صندلی و موکت داخل ماشین لنس مکنده همراه با جاروبرقی را روی محصولات کارواش بخار برقی الکتریکی سری SP، به مشتریان ارائه میدهیم.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>