اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


موتورسیکلت


شستشو موتور سیکلت با بخار

شستشو انواع موتور سیکلت از قبیل موتور سیکلت های معمولی و حرفه ای اهمیت بسیاری دارد. به دلیل اینکه موتور و تمامی تجهیزات موتور سیکلت معمولا بدون هیچ کاور و یا پوشش در معرض محیط قرار دارد. اگر موتور سیکلت کثیف باشد راندمان موتور سیکلت کاهش می یابد. شستشوی موتور سیکلت یک مسئله حائز اهمیت است. ما قصد داریم انواع روش های شستشو موتور سکیلت از قبیل شستشو موتور سیکلت با بخار، شستشو به صورت خانگی، شستشو به وسیله ای آب فشارقوی را در اختیارتان قرار دهیم.

شستشو موتور سیکلت به صورت خانگی

شستشو موتور سیکلت به صورت خانگی باعث هدر رفت آب می شود. به دلیل تجربه کم در امر شستشو موتور سیکلت امکان آسیب به موتور و بدنه موتور سیکلت وجود دارد. همچنین اکثر موتورسواران وقت شستشو موتور سیکلت را ندارد. روش های اصولی شسشتو موتور سیکلت به صورت خانگی در اکثر سایت ها موجود دارد و مراحل شستشو در این روش بسیار زیاد و وقت گیر می باشد. بیشتر موتورسواران ترجیح می دهند موتور خود را در کارواش ها ( شستششو موتور سیکلت با آب فشارقوی، شستشو موتور سیکلت با بخار) شستشو دهند.

شستشو موتور سیکلت با آب فشارقوی

شستشو موتور سیکلت با آب فشارقوی رایج ترین روش شستشو موتور سیکلت می باشد. شستشو موتور سیکلت با آب فشارقوی باعث هدر رفت بیش از حد آب می شود. در این روش امکان آسیب به موتور موتور سیکلت و قطعات جانبی موتور سیکلت وجود دارد. حتی در بیشتر مواقع در این روش زنجیر های موتور سیکلت تمیز نمی شوند و نیاز به شستشو مجدد موتور سیکلت است. این امر باعث هدر رفت بیش از اندازه آب می شود. شستشو موتور سیکلت با آب فشارقوی و استفاده از مواد شوینده تاریخ گذشته و نامرغوب ممکن است به بدنه موتور سیکلت آسیب می رساند.

شستشو موتور سیکلت با بخار می تواتد با استفاده از دستگاه های بخارشویی صنعتی که معمولا در کارواش بخار و کارواش های نانو بخار وجود دارند انجام می شود. روش دیگر شستشو موتور سیکلت با بخار استفاده از دستگاه های بخارشویی خانگی می باشد. اما برای اطلاع از کارواش بخار خانگی چیست کلیک کنید. در روش شستشو موتور سیکلت با بخار مصرف آب بشدت کاهش می یابد. شستشو موتور سیکلت با بخار هیچ آسیبی به موتور موتور سیکلت و قطعات جانبی موتور سیکلت وارد نمی کند. حتی باعث براق شدن بدنه موتور سیکلت نیز می شود. شستشو موتور سیکلت با بخار تمامی گریس و روغن های روی زنجیر موتور را از بین می برد و نیاز به شسشتو مجدد برای رفع کثیفی ها نیست.

مقایسه شستشو موتور سیکلت با بخار و آب فشارقوی

شستشو موتور سیکلت به صورت خانگی تفاوت چندانی با شستشو موتور سیکلت با آب فشارقوی ندارد. اما شستشو موتور سیکلت با بخار دارای تفاوت های چشمگیری دارد به طور کلی برای مشاهده مقایسه انواع کارواش ها کلیک کنید. در ادامه مقایسه شستشو موتور سیکلت با بخار و آب فشارقوی را مورد بررسی قرار می دهیم. شستشو موتور سیکلت با بخار باعث صرفه جویی در مصرف آب می شود.اما شستشو موتور سیکلت با آب فشارقوی باعث هدر رفت آب می شود. شستشو موتور سیکلت با بخار هیچ آسیبی به قطعات جانبی و موتور موتور سیکلت وارد نمی کند.

اما شستشو موتور سیکلت با آب فشارقوی باعث صدمه به قطعات جانبی و موتور موتور سیکلت می شود. به دلیل اینکه در این روش فشار آب بسیار بالا می باشد. همچنین رطوبت بجا مانده روی قطعات در دراز مدت باعث آسیب به قطعات موتور سیکلت می شود. تمیزکنندگی و براق کنندگی شستشو موتور سیکلت با بخار بسیار بالاتر از شستشو موتور سیکلت با آب فشارقوی است. در شستشو موتور سیکلت با آب فشارقوی نیاز به استفاده از مواد شوینده می باشد.

اگر مواد شوینده بکار رفته در شستشوی موتور سیکلت نا مرغوب باشد به رنگ بدنه موتور سیکلت آسیب می رساند. در شستشو موتور سیکلت با بخار نیازی به استفاده از مواد شوینده نیست و می توان بدون مواد شوینده موتور سیکلت را تمیز و عاری از هرگونه کثیفی کرد. باتوجه به مقایسه صورت گرفته بهترین روش شستشو موتور سیکلت با بخار می باشد.بعضی از افراد برای بالا بردن وجهه کاری خود در کارواش بخار از شامپو و مواد شوینده کارواش استفاده می کنند. بهترین مواد شوینده کارواش نانو بخار استفاده از شامپوهای کارواش برنده شناخته شده زماس ترکیه zemmas می باشد.

مزایای شستشو موتور سیکلت با بخار

در کیلیپ بالا می توانید مشاهده کنید. چگونه یک موتور سیکلت کاملا گلی در کمترین زمان ممکنه و بدون نیاز به مواد شوینده تمیز می شود. استفاده از مواد شوینده در شستشو موتور سیکلت با بخار امری اختیاری می باشد. شستشو موتور سیکلت با بخار هیچ آسیبی به قطعات موتور سیکلت وارد نمی کند. در این روش تمامی روغن ها و گریس ها و حتی گل لای از روی موتور و زنجیرها در کمترین زمان از بین می روند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>