اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

موتورسیکلت

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که در هنگام راندن موتور سیکلت خود به طور ناگهانی یکی از اجزای آن خراب شده و ناچار به توقف وسیله نقلیه خود شده اید.معمولا در این مواقع شما برای رسیدن به مقصد هم بسیار عجله دارید. در این مواقع بهترین عکس العمل عیب یابی و برطرف کردن حدودی مشکلتا رسیدن به مکانی با امکانات مکانیکی برای برطرف نمودن کامل مشکل است.

برخی از افراد سعی می کنند تا جایی که می توانند خودشان معایب و مشکلات وسیله نقلیه خود را حل کنند، شاید در نگاه اول کار سختی باشداما با دانستن نکاتی می توان تا حدودی این کار را انجام داد. در همین راستا می خواهیم با آموزش نکاتی کلیدی، این مهارت را در شما ایجاد کنیم.

همانطور که می دانیم وسیله نقیله شما از اجزا و قسمت های مختلفی تشکیل شده است که لامپ یکی از مهم ترین قسمت های آن از نظر جلوگیری از تصادفات و حفظ سلامتی می باشد.حال اگر لامپ های شما به طور متوالی سوخت نشان از خراب بودن و درست کار نکردن شارژر موتور سیکلت شماست که به دلیل بالا بودن جریان عبوری یا کیفیت پایین لامپ هاست.

اگر آب به داخل شارژر نفوظ کند و یا مانند بسیاری از شارژر ها سیم خروجی سوئیچ به داخل شارژر قطع شود لامپ می سوزد. در نتیجه داشتن کالایی که نفوظ آب داخل آن غیر ممکن باشد یا به اصطلاحی دیگر ضد آب باشد می تواند باعث جلوگیری از سوختن لامپ ها شود.

عیب یابی موتور سیکلت امروزه در حیطه ی قطعات برقی موتور سیکلت طیف های گوناگونی از شارژر های ضد آب و با کیفیت را می توان در کارنامه برند میهن یدک مشاهده کرد.از دیگر مشکلاتی که موتور سواران با لامپ وسیله نقلیه خود دارند، سیاه شده حباب لامپ هاست. علت این پدیده نبود جریان و گردش هوای کافی در کاسه چراغ به دلیل بالا رفتن دما در اثر حرارت تولیدی توسط خود لامپ است.

عیب یابی موتور سیکلت به همین منظور با تهویه ی درست می توان از سیاه شدن کاسه چراغ جلوگیری کرد.خیلی از تعمیر کاران و یا افرادی که ادعایی در تعمیر وسیله نقلیه خود دارند به نبود نوسان در نور چراغ ها بی توجه بوده در صورتی که این امر نشان از خراب بودن شارژر مصرفی شما دارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>