اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


مصالح ساختمانی


سنگفرش پیاده رو با قابلیت بالانس دما

در روزهای بارانی برای تردد در پیاده روها مشکلات فراوانی وجود دارد. جمع شدگی آب در قسمت های مختلف پیاده رو و در صورت سرمای زیاد، یخ زدگی معابر و لعزنده شدن سطوح، عبور و مرور را برای افراد دشوار می کند. علت چیست؟

با کمی تامل در این موضوع در می یابیم که علت اصلی، نفوذ ناپذیر بودن بلوک در مقابل آب است، پس باید راه حلی برای این موضوع یافت. بلوک نوین رطوبت پذیر این مشکل را به خوبی رفع کرده است.بلوک رطوبت پذیر، از ترکیب بازیافت شیشه و سرامیک تهیه می شود. این محصول صد درصد دوستدار محیط زیست بوده و هیچ گونه ضرری برای محیط پیرامون ندارد. ضمن اینکه عایق حرارتی و صوتی است و ساختاری پایدار دارد.

بلوک نوین رطوبت پذیر در هنگام بارش باران و برف دارای خصوصیات بسیار جالب و منحصر به فردی می شود.در هنگام نصب، این بلوک ها به فاصله معینی از یکدیگر چیده می شوند و دارای ساختار متخلخل می باشند. هنگامی که باران می بارد، بلوک رطوبت پذیر، تمام آبی که بر روی سطح قرار دارد را به داخل خود جذب می کند و هیچ گونه آبی در پیاده رو جذب نمی شود و پس از مدت کوتاهی سطح بلوک ها کاملا خشک می شود.

اما از این مرحله به بعد، کار بسیار جالب تر می شود. زیرا بلوک فوق، تمام آبی که جذب کرده است را به محیط پیرامون باز می گرداند، اما این بار نه به صورت آب، بلکه این عمل به شکل انتقال دما انجام می شود.

آبی که به داخل بلوک نفوذ کرده در داخل این متریال دستخوش واکنش شیمیایی می شود ماحصل کار به صورت حرارت و برودت به محیط باز می گردد، به نحوی که در هوای سرد، این بلوک، محیط پیرامون خود را گرم و در هوای گرم محیط پیرامون خود را خنک می کند.

پس نتیجه می گیریم که بلوک رطوبت پذیر علاوه بر جذب آب و تسهیل در رفت و آمد و جلوگیری از جمع شدگی آب و همچنین یخ زدگی معابر، فرایند بالانس دما را نیز انجام می دهد و متریال جالب بسیار کاربردی برای پوشش کفپوش پیاده روها می باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>