اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

آسانسور

در آغاز کار آسانسورهای مسافربر در حدود 150 سال قبل، شهرها برای همیشه تغییر نمودند. با رهایی از پلکان ها و راه پله ها، معماران با یک مانع دیگر یعنی وزن کابل های فولادی مواجه شدند. طراحی جدید آسانسورها توسط شرکت آلمانی تایسن کراپ ممکن است این مشکل را با کابل های رد و بدل شده برای ریل هایی که از مگلو استفاده می کنند، برطرف نماید.

آسانسور معلق مغناطیسی بدون مهاربندی با استفاده از یک سیستم بالاکشی خطی، خودروها حرکت بالاتری خواهند داشت و در جهات جدید، به صورت افقی و حتی قطری حرکت می نمایند. این سیستم به نام Multi، ممکن است، به ساخت ساختمان هایی با ابعاد بی نظیر و انرژی کارآمد، مانند برج ادیسون، کمک نماید. Patrick Bass، مدیر عامل اجرایی (CEO) شرکت تایسن کراپ آمریکای شمالی، می گوید آسمان خراش ­های فوق­ العاده بلند تولیدکننده توان، می­ توانند به رونق و شکوفایی شهری سازی کمک نمایند.

طراحی رفیع

برج ادیسون، رویای طراح آلمانی Frank Jendrusch به ارتفاع نزدیک 4300 فوتی در حدود چهار پنجم یک مایل خواهد رسید. این ایده شامل خلق یک فضای همه منظوره با مجتمع های مسکونی، ادارات، مرکز خرید و تفریح و سرگرمی می باشد. Jendrusch قصد دارد این برج را تا سال 2030 بسازد.

کامل کردن بالاترین رج یا مرتفع ترین عضو سازه ای ساختمان (topping out)

بعد از حدود 2000 پایی، کابل­ ها در آسانسور استاندارد قادر به تحمل و پشتیبانی خودرو و وزن آن نمی باشند بنابراین مسافران بایستی به یک آسانسور دیگر انتقال داده شوند. سیستم Multi آسانسور معلق مغناطیسی، تا ارتفاع 4200 پایی از کف زمین تا سکوی بازدید (سکوی مشاهده) ادامه خواهد داشت.

کشش مغناطیسی

مگلو (Maglev)، باعث شناور شدن سیستم Multi تا مقصد خود خواهد شد. آهنرباها در خودرو، آهنرباهای در جهت مخالف، در امتداد ریل را دفع خواهند نمود، و باعث شناور شدن خودرو می شوند. یک مجموعه جداگانه از کویل ها و سیم پیچ­ ها در راستای ریل، خودرو را در جهت مورد نظر آن، تحت فشار و کشش قرار خواهند داد.

محدوده حرکت

سیستم Multi آسانسور معلق مغناطیسی خیلی سریع تر از یک سیستم بالاکشی [1] است. برای تغییر جهت، مقطع ریل حامل آسانسور خودرو (آسانسور ماشین بر) دوران خواهد کرد، و جهت میدان مغناطیسی در حال حرکت را تغییر می­ دهد.

فضای باز

تمامی فضای اضافی برای طراحی های داخلی خلاقانه، مانند پارک ها فراهم خواهند شد.

انرژی مثبت

هسته برج ادیسون با شکل ستاره­ای منحصر به فرد خود، به طورمشابه با یک برج مکشی خورشیدی با استفاده از جریان هوای داغ برای راه اندازی توربین های درونی عمل خواهد نمود. در راستای فتوولتائیک­ ها آن برای ساختمان، توان تولید خواهد نمود.

فضای رشد (Room to grow)

حداکثر تا 20 درصد هر ساختمان بلند توسط فضای آسانسور اشغال می­ شود. شرکت تایسن کراپ ThyssenKrupp برآورد می­ کند که سیستم Multi آسانسور معلق مغناطیسی می­تواند سطح قاعده آسانسور [4] را در ساختمان های آتی حداکثر تا 50 درصد کاهش دهد.

سطح قاعده بالارونده ( Sprawling footprint)

این ساختمان نزدیک به یک چهارم مایل را پوشش خواهد داد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>