اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


مصالح ساختمانی


کاربرد نقشه ازبیلت چیست؟

نقشه برداری میکروژئودزی جهت کنترل تغییرات سازه های حساس مانند سد در طول مرحله بهره برداری و نگهداری.تهیه نقشه ازبیلت ستون ها و دیوارهای حایل به منظور چگونگی بررسی وضعیت سازه از نظر نشست و پیچش و شاغولی و انتخاب روش های مناسب تقویت سازه و در صورت امکان رفع خطاها.

تهیه پلان نمای یک ساختمان جهت اجرای نمای جدید یا بازسازی نمای موجود که به تازگی باب شده است و پروژه های بازسازی تأسیسات الکتریکی و محل خروجی و ورودی لوله های تأسیساتی و سایر اجزای ساختمانی نظیر حفرات کانال های آب و سرویس های بهداشتی.

مستندسازی میراث فرهنگی و آثار تاریخی و ملی و تهیه طرح های حفاظت، مرمت، احیاء، ساماندهی بناها، محوطه ها و بافت های تاریخی - فرهنگی.همان طور که از توضیحات این مطلب متوجه شدید، نقشه ازبیلت در حقیقت نقشه اجراشده واقعی پروژه است و تمام تغییرات و اصلاحات حین کار در آن وارد شده است. پس برای هرگونه بررسی و بازسازی در آینده، باید به نقشه های ازبیلت مراجعه کرد.

یکی از عوامل تهیه همچون ساخت این است که شاید مشکلی در اجرا پیش بیاد و این کار باعث بشه کار در حین اجرا در نقشه تغییراتی پیش بیاد برای همین بعد از مراحل یا بعد از اتمام پروژه اقدام به تهیه نقشه های همچون ساخت می نمایند.

به عنوان مثال در اجرای یک خط انتقال آب در داخل شهر، قبل از اجرا متوجه وجود تأسیسات دیگر در تراز خط اجرایی (طبق نقشه ها) شدیم و به همین خاطر باید ارتفاع خط تغییر کند و این کار باعث تغییر نقشه ها می گردد و برای همین نقشه همچون ساخت تهیه می گردد تا ارتفاع واقعی خط لوله برای نگهداری و تعمیرات معلوم باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>