اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

شرکت قائم پروفیل رازی در سال 1387 در زمینی به مساحت 37 هزار متر مربع و زیر بنای 19 هزار متر مربع با هدف تولید انواع محصولات فولادی اعم از میلگرد قائم رازی در شهرک رازی شهرضا واقع در استان اصفهان تأسیس شد.

قائم_شهرضا

بعد از آماده سازی های لازم و خرید تجهیزات مربوطه کارخانه فولاد قائم فعالیت های خود را به صورت رسمی طی دو فاز آغاز نمود.

این مجموعه شامل خطوط تولیدی به شیوه نورد سرد با ظرفیت تولید 50 هزار تن در سال می باشد که اوایل سال 1390 به بهره برداری رسید.

این فاز شامل تجهیزاتی جهت راه اندازی 4 خط تولید لوله و پروفیل در سایزهای 2 و 3 اینچ و دستگاه های برش ورق با ضخامت 1 تا 6 میلی متر می باشد.

فاز دوم شرکت قائم پروفیل رازی شامل خطوط تولید محصولات فولادی به شیوه نورد گرم می باشد در این خطوط از محصول شمش 6 متری در سایر 150*150 میلی متر به عنوان ماده اولیه استفاده می شود.

میلگردهای این مجموعه به صورت آجدار و گرید A3 از سایز 8 تا 32 به مرحله تولید می رسند. ظرفیت تولیدی فاز دوم به صورت سالیانه 300 هزار تن می باشد.

آماده سازی اولیه فاز دوم کارخانه میلگرد قائم در سال 1391 آغاز و پس از فراهم سازی تجهیزات، دستگاه های مربوطه و تکمیل خطوط تولید سال 1395 به بهره برداری رسید.

شایان ذکر است که سرمایه اولیه برای تجهیز خطوط تولید میلگرد قائم رازی حدود 600 میلیارد ریال بوده که از منایع شرکت تامین شده است.

این مجموعه توان افزایش ظرفیت های تولیدی فاز یک و دو را دارد. ظرفیت تولیدی 55 تن محصول فولادی در ساعت زمینه ساز فعالیت 200 نیرو به صورت مستقیم و 100 نفر به صورت غیر مستقیم شده است.

محصولات فولاد قائم شهرضا:
محصولات شرکت قائم پروفیل رازی شهرضا شامل میلگرد ساختمانی گرم نورد برای بتن آرمه با مشخصه آج 400 در سایزهای 8 الی 32، پروفیل فولادی و پروفیل PVC می باشد.

میلگردهای تولیدی توسط کارخانه فولاد قائم رازی شهرضا اصولا به منظور افزایش مقاومت کششی بتن مورد استفاده قرار می گیرد.

به صورت کلی میلگردهای تولیدی توسط فولادسازان ایرانی مطابق با استانداردهای روسیه در سه گرید A2، A1 و A3 به مرحله تولید می رسند که میزان استحکام کششی، مقاومت تسلیم و درصد تغییر هر کدام با دیگری متفاوت است.

میلگرد قائم اصفهان نیز مطابق با استانداردهای روسی به صورت آجدار گرید A3 از سایز 8 تا 32 به روش ترمیکس با مقاومت تسلیم 4 هزار و استحکام کششی 6 هزار کیلوگرم بر سانتی متر مربع می باشد.

شرکت قائم پروفیل رازی از سیستم های ترکیه ای بهره می گیرند که توانایی تولید میلگرد تا قطر 32 میلی متر را دارد.

فرایندهای تولیدی میلگرد در هر کشور متفاوت است و با شرایط اقلیمی و فاکتورهای محیطی رابطه مستقیمی دارد.

استاندارد ملی ایران با شماره 3132 برگرفته از استانداردهای JIS ژاپن، ISO، ASTM و DIN می باشد.

فولاد قائم شهرضا نیز بنابر استانداردهای ملی موظف است ضمن اطلاع رسانی روش تولید ترمکس به خریدار، مشخصات محصولات خود را به صورت کامل روی پلاک الصاقی درج نماید.

رنگ آمیزی تعریف شده برای شاخه ها، حک تولید ترمکس روی میلگرد و ارائه گواهی نامه فنی از جمله اقداماتی است که این مجموعه مبذول نموده است.

برای تشخیص میلگردهای اصلی کارخانه فولاد قائم رازی می توان از علامت انحصاری هک شده روی آن و پلاک الصاقی کمک گرفت.

علامت اختصاری این مجموعه به ثبت رسیده و روی کلیه میلگردهای آجدار درج شده است.

واحد کنترل کیفی شرکت قائم پروفیل:
محصولات فولادی شرکت قائم پروفیل رازی در حین تولید و پس از آن توسط بازرسین کنترل کیفی مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرند.

کیفیت محصولات بر اساس تست های مختلف در آزمایشگاه های مجهز با آخرین تجهیزات و دستگاه های آنالیز توسط پرسنل فنی با دانش روز مورد آزمایش قرار گرفته در صورت وجود نقص به انبار ضایعات عودت داده می شوند.

وجود آزمایشگاه هایی با آخرین تجهیزات به روز و پرسنل فنی از ویژگی هایی است که این مجموعه را نسبت به رقبای هم سطح خود متمایز ساخته است.

چشم انداز و اهداف کارخانه میلگرد قائم شهرضا:
تولید محصولات با کیفیت، تجهیز خطوط، بارگیری، تحویل میلگرد و مقاطع در کوتاه ترین زمان ممکن، مشتری مداری، افزایش ظرفیت های تولیدی و ارتقاء دانش فنی تیم از جمله اهداف فولاد قائم شهرضا می باشد که در راستای تحقق آن در تلاش است.

شرکت پروفیل قائم از جمله شرکت های وابسته جهان پروفیل است که تاکنون توانسته در زمینه تولد مقاطع فولادی از جمله میلگردهای آجدار ترمکس گرید A3 خوش بدرخشد.

دفتر مرکزی شرکت قائم پروفیل در تهران خیابان ملا صدرا و کارخانه میلگرد قائم در 55 کیلومتری جاده اصفهان-شهرضا واقع شده است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>