اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کاشی و سرامیک

در واقع یک ماده محافظ ضدلک می باشد که سطح را آنتیک می کند و برای تمام سطوح داخلی که از سنگ طبیعی پولیش نشده پوشیده شده اند مناسب می باشد. آنتیک ماربر یک محصول با پایه حلال، روغن و رزین طبیعی است که استفاده آن آسان می باشد.

این ماده کیفیت سطح استفاده شده را بالا میبرد و در همین حال آن را نسبت به مواد آلی و روغنی مقاوم می کند, ضمن اینکه مرمریت یک ظاهر آنتیک با ماندگاری بالا پیدا می کند. این محصول می تواند روی تمام سطوح تیشه ای, اسیدشور, مرمریتهای رنگی و همچنین هر سطوح سنگی که در واقع نمای آنیتک می خواهید به آن بدهید می تواند مورد استفاده قرار گیرد این ماده را روی مرمریتهای سفید نمی توان استفاده نمود.

واکس ایجاد درخشندگی WAXSTONE

یک واکس است که برای سنگهای طبیعی پولیش نشده استفاده می شود مثل سفال و کلینکر، این محصول درخشش عالی دارد و به طورخاصی مقاوم است در برابر سایش و آب. این ماده یک کوپلیمر است و بعد از خشک شدن براق می کند ولی می توان بعد از خشک شدن هم توسط ماشینهای تک برسه که دیسک نرم دارند پولیش بخورد. یک محصول با کیفیت بالاست و برای استفاده روی مرمریت، سنگهای متراکم شده (مثل موزائیک و نیزی) و تمام انواع سنگهای طبیعی پولیش نشده می باشد.

استفاده از آن راحت می باشد و یک لایه محافظ و سخت با یک نمای ایریشمی به وجود می آورد. در مقابل آب و شوینده های خنثی مقاوم است و همینطور در مقابل خوردگی. شیشه های تزئینی شیشه های تزئینی با تلفیق هنرو صنعت، جلوه هائی کم نظیر از مناظر و رنگ ها درمحیط زندگی و کار شما فراهم می نماید بسیاری از طرح های شیشه های تزئینی دارای ابعاد متفاوتی می باشد.

این محصولات کاربردهای فراوانی در تزئینات و دکوراسیون داخلی ساختمان دارد. سرویس های بهداشتی سرویس بهداشتی وارداتی از کشور چین در زمینه کابین روشوئی - توالت فرنگی - توالت طرح ایرانی ازجهت طراحی مکانیزم و لعاب سطحی از کیفیت بسیار بالا ئی برخوردار است.

واکس ایجاد مقاومت به سایش SIGILWAX

این ماده یک واکس می باشد با مقاومت بالا و عمر سطوح با سایش زیاد را طولانی می کند و دارای دو کارکرد جلادهندگی و درزگیری (آب بندی) می باشد.این ماده مخصوص جلا دادن سطوحی است که خلل وفرج، سایش وتردد زیاددارند و مناسب برای مرمریت بدون سرب -گرانیت - سفال - لینولیوم و سطوح سیمانی و کفپوشهای پلاستیکی می باشد.

این ماده به تنهایی و همزمان عملیات اولیه و نهایی را انجام می دهد (در حین جلا دادن آب بندی نیز می کند) این واکس پخش کردنش آسوده می باشد و چسبندگی زیادی دارد و ضد سر خوردن است و می توان سطح را دوباره با یک ماشین به وسیله آن پولیش کرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>