اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کاشی و سرامیک

برای پاک کردن شوره و سفیدک روی کاشی و سرامیک می توان از این روش استفاده کرد، یعنی مالش دادن یک تکه لیموترش یا دستمال آغشته به سرکه روی سطح مورد نظر. واکس اتومبیل نیز تمیزکننده خوبی برای کاشی است. آن را روی سطح مورد نظر بمالید و پیش از خشک شدن با دستمال نرم مالش دهید.

استفاده از جوش شیرین جهت پاک کردن شوره کاشی

مخلوط یک پیمانه آمونیاک، یک چهارم پیمانه جوش شیرین و یک دوم پیمانه سرکه در یک سطل آب داغ نیز فرمول دیگری برای تمیز کردن سطح دیوارهای رنگ روغنی یا کاشی و سرامیک است.اما اگر بچه هایی دارید که لوازم التحریر خود را روی دیوارها امتحان می کنند و لکه های آن شما را اذیت می کند آنها را به وسیله یک مسواک کهنه و کمی خمیردندان پاک کنید. بهترین کار برای پاک کردن لکه های مداد شمعی نیز استفاده از شیر پاک کن و مالیدن آن با یک تکه پنبه بر سطح دیوار است.

برای پاک کردن لکه شمع از روی کاغذ دیواری، ابتدا پارافین را با قراردادن یخ روی آن جدا کرده و پس از کندن توسط جسمی تیز، لکه و چربی مانده را با روش اتو و کاغذ مومی یا دستمال حوله ای از بین ببرید. به این صورت که کاغذ یا دستمال را روی لکه قرار داده و اتوی گرم را روی آن بگذارید سپس کاغذ یا دستمال را جابه جا کرده تا برای دفعات بعدی محل جذب لکه دوباره روی آن قرار نگیرد.پاک کردن دیوارهای آجری هم روش های خودش را دارد و بهترین راه برای این کار ساییدن دیوار با یک تکه سمباده نرم است.

تهیه محلول پاک کننده

همچنین می توانید برای تهیه یک شیشه پاک کن در منزل اقدام کنید، یعنی 2 پیمانه آب، نصف پیمانه الکل و یک قاشق چایخوری مایع ظرفشویی را با هم مخلوط کرده و محلولی معجزه آسا برای تمیز کردن شیشه ها و آینه به دست بیاورید. این محلول را روی شیشه بپاشید و آن را با دستمال تمیز پاک کنید.اما انگار تا شیشه های خانه تمیز نباشد و مناظر بیرون آن به همان شکل واقعی اش دیده نشود، خیال اعضای خانه راحت نمی شود.

برای داشتن شیشه هایی تمیز و شفاف توصیه می شود در روزهای بسیار سرد که شیشه ها یخ زده اند آنها را پاک نکنید. در این وضعیت شیشه ها بسیار آسیب پذیر و شکننده می شوند و امکان شکستن آنها زیاد است، اما اگر در فصل گرم شیشه ها را تمیز می کنید، بدانید شیشه هایی که لکه و رسوبات آب روی آن است را باید با مخلوط آب و سرکه سفید تمیز کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>