اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کاشی و سرامیک

از این نوع آجر به مقادیر قابل توجه در ساختمان های مسکونی، فضاهای اداری، انبارها، رستورانها، ابنیه هنری، فرهنگی و مذهبی استفاده می گردد.آجرهای شیشه ای از برتریهای قابل توجه ذیل برخوردارند:

امکان استفاده در جداسازی های فضاهای داخلی با حفظ روشنایی کافی.افزایش فضای مفید داخلی به واسطه ضخامت دیواره 8 سانتیمتری در مقایسه با دیوارهای آجری سنتی که حداقل 15 سانتیمتر است.
خواص بالای ایزولاسیون (صوتی-گرمایی)و سبک بودن دیوار ساخته شده در مقایسه با دیوارهای آجری سنتی تا بیش از 4/1.

امکان بکارگیری طرحها و رنگهای مختلف در یک یا چند دیوار بنابر هر نوع سلیقه سادگی و سرعت عمل بالا در نصب و بکارگیری آجر شیشه ای در مقایسه با آجرهای سنتی. زیرا مراحل مختلف و متعدد دیوارکشی سنتی شامل آجرچینی، گچ و خاک، سفیدکاری و نقاشی در آجرهای شیشه ای تنها شامل آجرچینی و در موارد خاص بندکشی است.

قیمت تمام شده (شامل مصالح و دستمزد) یک متر مربع(در دو طرف دیوار) دیوار شیشه ای در مجموع و در مقایسه با دیوار سنتی ارزان تر خواهد بود زیرا در دیوار سنتی بعد از آجر چینی مراحل گچ و خاک، سفیدکاری و رنگ آمیزی برای دو سمت دیوار همچنان باقی است که هزینه های قابل توجهی را به قیمت تمام شده یک متر مربع دیوار سنتی اضافه خواهد کرد.

نظافت و سادگی در آجر دیوارهای شیشه ای به گونه ایست که حتی در فضاهای مسکونی به سادگی قابل انجام و کمترین مزاحمت را برای ساکنین دارد. نظافت و تمیزی دیوار شیشه ای به راحتی تنها با یک دستمال نمدار و برای سالیان طولانی انجام می گردد در حالی که دیوارهای سنتی حداقل هر چهار سال نیاز به رنگ آمیزی دارند.امکان بکارگیری آجرهای شیشه ای در تمام یا بخشهایی از نمای ساختمان.امکان بکارگیری آجرهای شیشه ای در ساخت سکوبندی آشپزخانه و یا میز اپن آن.

استاندارد تولیدی

ابعاد استاندارد آجر شیشه ای 190.190.80 میلیمتر و وزن استاندارد آن حدود 2/2 کیلوگرم می باشد

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>