اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کاشی و سرامیک

با این محصول که بیرنگ هست و عایفی برای غیر قابل نفوذ کردن آب هست می توان سرامیک های معمولی و غیر پرسلان را در نمای ساختمان، حتی در مناطق سرد سیر، اجرا کرد. پس از نصب سرامیک معمولی در نما، کافیست فقط روی محل بند کشی را 2 بار با قلم مو مواد ضد آب بکشیم. البته ضروری ست که در زمان نصب، به سرامیک کار خود تذکر دهید از پاشیدن سیمان خشک بر روی دوغ آب و ملات در زمان نصب خود داری کند تا شیر آبه بتن به خورد سرامیک برود.

سایرکاربرد ها

برای ضد آبکردن و حفاظت از اشیاع تزئینی و سنگ مرمر، گرانیت، ماسه سنگ، کاشی، بتن، آجر، کاشی های آزبست و دیگر مصالح ساختمانی متخلخل. برای ضدآب نمودن نمای ساختمان های مسکونی، ساختمان های صنعتی و برای حفظ آثار تاریخی معماریتوصیه می شود. به خصوص با نفوذ به عمق لایه های مواد معدنی متخلخل باعث افزایش استحکام آنها می شود. این ماده نسبت به فشار های مکانیکی، آب و هوا، نسبت به آب و روغن، مقاومت و عمر طولانی پوشش رافراهم می کند.

استفاده از این ماده برای استحکام کردن و ضد غبارگیر کردن کف های بتنی، از جمله در موارد صنعتی، پردازش نمای ساختمان و پایه ساختمان، در صنعت تولید بتن و سایر سازه های صنعتی قبل از رنگ آمیزی با رنگهای آلی اکریلیکتوصیه می شود.با کشیدن چند لایه بر روی کار خود به خود یک پوشش محافظ و تزئینی مقاوم در برابر آب و هوا با اثر و شکل "سنگ مرطوب" به وجود می آید که برای سنگ های تزئینی، آجر و دیگر سطوح مواد معدنی متخلخل استفاده می گردد.برای بتن، فوم بتن، سیمان، فیبر سیمان، گچ و دیگر مواد معدنی، همچنین نیز می تواند برای چوب و موادی با الیاف چوبی استفاده گردد.

برای پردازش پوشش سطوح چوبی جلا داده نشده اند و همچنین برای بازگرداندن سطح جلا داده شده که آسیب دیده است.به عنوان روکش محصولات فلزی که در درجه حرارت تا 200°C کار می کنند. در ماشین سازی(لوله های اگزوز، انژکتور وسایل نقلیه، قطعات دیگهای بخار، دودکش ها و سیمها) که در درجه حرارت تا ºC 200 کار می کنند.

ویژگی های لاک

استحکام در برابر افزایش حرارت (محصولات فلزی که بمدت طولانی در دمای 300 - 350 º C کار می کنند)، رطوبت و بنزین.به عنوان روکش مقاوم در برابر حرارت (پوشش لعابی که از مخلوط کردن لاک و پودر آلومینیوم با PAP-2 به نسبت 5: 100 به دست می آید)

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>