اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کاشی و سرامیک

برای نصب سرامیک باید هزینه کاشی و سرامیک به همراه نصب، هزینه مصالح مصرفی، هزینه قرنیز به همراه نصب، هزینه چسب و کرایه حمل را در نظر گرفت.برای اجرای سرامیک ابتدا مساحت قسمتهایی که قصد دارید سرامیک کنید به شکل زیر اندازه گیری نمایید و سپس همه مساحت ها را باهم جمع کنید تا رقم نهایی به دست آید.

مساحت به دست آمده را در قیمت سرامیک مورد نظر به همراه مصالح و هزینه نصب ضرب نمایید و عدد مورد نظر را یادداشت نمایید.برای محاسبه قرنیزمورد نیاز بای دمتراژ طول تمام دیوارهای مورد نظر را با هم جمع کنیم.قیمت قرنیز به همراه نصب را در عدد به دست آمده ضرب نمایید.

برای محاسبه کاشی مورد نیاز

میبایست طول دیوار ها را با هم جمع کنیم. عدد به دست آمده را در ارتفاع مورد نظر که می خواهیم کاشی کنیم ضرب میکنیم. تا متراژ کاشی دیوار به دست آید.

برای محاسبه میزان چسب مصرفی

معمولا برای هر متر مربع 4 کیلوگرم چسب خمیری جهت کاشی دیوار و 4 کیلوگرم چسب پودری جهت نصب سرامیک کف مورد نیاز است.لازم بذکر است هیچ موادی به چسب خمیری اضافه نمی شود و برای چسب پودری افزودن آب کفایت می کند و نیازی به استفاده همزمان پودر سنگ و سیمان به همراه چسب پودری نمی باشد. ضمنا می توانید به جای چسب پودری از ترکیب پودر سنگ و سیمان و آب هم به تنهایی استفاده کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>