اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کاشی و سرامیک

کاشی و سرامیک را تقریبا می توان جزء قدیمی ترین عناصر در دکوراسیون منزل دانست. امروزه کاشی سرامیکی را برای بیشتر فضاها مورد استفاده قرار می دهند. این نوع کاشی ها به لحاظ دوام و مقاومتی که دارند جزء محبوب ترین ها به شمار می روند.مسئله ای که باید در نظر داشته باشید این است که مقاومت کاشی سرامیکی عمری است و اگر بعد از 70 سال از نصب آن گذشته باشد ممکن است صرفا برای تغییر و تنوع دست به انتخاب دیگری بزنید.

کاشی و سرامیک دارای تنوع رنگی بالاست که همین امر دست شما را برای انتخاب باز می گذارد و شما می توانید برای هر بخشی از دکوراسیون منزل خود هر رنگی را که دوست داشتید در نظر بگیرید. کاشی سرامیکی به نسبت به سایر محصولاتی که در این زمینه وجود دارند تنوع رنگی بالاتری دارند.از آنجایی که کاشی سرامیک در مصالح ساختمانی طرفداران بسیاری دارد غالبا قیمت هایی که از آن عرضه می شود رقابتی خواهد بود.

گرچه نباید ناگفته گذاشت که بر اساس میزان دوام خود نسبت به یکدیگر تفاوت هایی دارند.وقتی به سراغ خرید کاشی سرامیکی و به دنبال آن استفاده از آن می روید باید اطلاعاتی کافی از آن داشته باشید. مسئله ای که در ابتدا باید بدانید این استکه شما باید کاشی سرامیکی خود را از چند نظر مورد بررسی قرار دهید: اندازه، شکل و طرح و پوشش آن.

طرح کاشی سرامیکی

معمولا کاشی سرامیکی دارای سطوحی صاف و صیقل خورده است که به راحتی می توان هرگونع لکی را از روی آن پاک کرد.صول در اینجا لعاب یا نیشکر است. کاشی های سرامیکی سرامیک دارای سطوح سخت و صاف است که آب و لکه ها را رد می کند. نوعی دیگر از کاشی سرامیکی وجود دارد که کمی لعابی بوده و شفافیت و براقی بیشتری دارد. شما می توانید از این نوع کاشی ها برای دکوراسیون آشپزخانه ای پر جنب و جوش استفاده نمایید. شاید بتوان گفت که لعاب بر ماندگاری کاشی سرامیکی خواهد افزود.

شکل کاشی سرامیکی

در ابتدا باید این را بدانید که شما می توانید هر شکلی که می خواهید در نظر داشته باشید و کاشی سرامیکی ای بر آن اساس داشته باشید. معمولا شکل های مربع و یا با ابعاد آجر رایج تر هستند، اما این بدان معنا نیست که شما در انتخاب شکل کاشی سرامیکی خود محدودیتی داشته باشید. اگر شکل کاشی سرامیکی خاصی را مد نظر دارید می توانید با متخصصین این امر گفتگو کرده و شکل مورد نظرخودتان را سفارش دهید.

اندازه کاشی سرامیکی

معمولا اندازه ای که برای یک کاشی سرامیکی مربع شکل در نظر گرفته می شود چیزی حدود 12* 12 است. ممکن است بتوانید کاشی های سرامیکی با ابعاد کوچک تر و به همین نسبت ارزان قیمت تر نیز پیدا کنید. در نظر داشته باشید که نصب کاشی سرامیکی با ابعاد خیلی کوچک هزینه بیشتری را به دنبال خواهد داشت. شما می توانید برای دکوراسیون حمام، دکوراسیون آشپزخانه و یا هر بخش دیگری از دکوراسیون منزل خود کاشی سرامیکی با ابعاد متفاوت در نظر بگیرید.

نصب کاشی سرامیکی

مسئله مهم در نصب کاشی، تعداد آنها است. هرچقدر تعداد کاشی ها بیشتر شده و طرح آنها پیچیدگی بیشتری به همراه داشته باشند طبیعتا قیمت بالاتری را نیز به دنبال خواهند داشت. اگر کاشی سرامیکی شما با یک اندازه استاندارد و در چیدمانی ساده و مشخص پیش برود طبیعتا هزینه چندان زیادی را به دنبال نخواهد داشت.

به این نکته توجه کنید که اگر در انتخاب رنگ کاشی سرامیکی خود دچار مشکل شده اید می توانید به سراغ متخصصین بروید و در این زمینه نیز از آنها کمک بخواهید. در نهایت نیز یادتان باشد که این شمایید که دست به انتخاب نهایی می زنید، پس سعی کنید نوعی کاشی و سرامیک را انتخاب کنید که آن را دوست داشته باشید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>