اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کاشی و سرامیک

کلمه پولیش در سرامیک نانو پولیش به معنی صیقل داده شده، پرداخت شده و جلا داده شده است و بیانگر فرآیندی است که سرامیک نانو پولیش در کارخانه طی می کند. سطح کاشی ها و سرامیک های پرسلان خام یا لعاب دار با استفاده از روش پولیش کردن، پرداخت می شوند.

این پرداخت اولیه، به کار مقداری شفافیت می دهد و در مراحل بعدی پرداخت، کاشی یا سرامیک صیقلی تر از قبل می شود. سرامیک نانو پولیش، معمولاً برای استفاده در کف فضاهای داخلی، در ابعاد 60*60 و بزرگ تر، در کارخانه های مطرح داخلی و خارجی تولید می شود.اصطلاح پولیش و نانو پولیش برای کاشی و سرامیک، به ویژگی های سطحی آن از جمله، سطح صاف و صیقلی که موجب درخشندگی و براقیت سطحی کاشی یا سرامیک می شود، اشاره دارد.

پولیش کردن در صنعت کاشی و سرامیک، مفهومی مشابه ساب زدن سنگ های ساختمانی دارد که سنگ ها پس از ساب خوردن، به رزین آغشته می شوند و سپس تا جایی مجدداً ساب می خورند که سطح سنگ کاملاً صاف و یک دست شود.سطح سرامیک های براق را پرداخت کردو و با دستگاه سایش پولیش میزنند تا مثل شیشه صاف شود. در اینصورت شرره لعاب و موج روی لعاب، پرداخت شده و کاملا صاف به نظر می‌رسد.

در اینصورت انعکاس نور اجسام کاملا واضح است. به عبارتی عکس خود را می توان در آن ملاحظه کرد. در لعاب براق و پولیش نخورده عکس خودمان را مثل تصویر در شیشه مشجر میبینیم. چون شکست نور دارد. اما پولیش مثل شیشه صاف هست.ظاهرا زیبا می‌شود اما معایبی هم دادرد. که مهم ترین آن لغزنده بودن سطح سرامیک هست که مثل سطح شیشه صاف خواهد بود

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>