اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کاشی و سرامیک

چسب های کاشی و سرامیک امروزه یکی از بهترین مصالح برای نصب کاشی و سرامیک هستند که علاوه بر این که می توان از آنها برای نصب کاشی و سرامیک استفاده کرد، برای ترمیم و باز سازی کاشی و سرامیک های آسیب دیده مورد استفاده قرار می گیرند.

استفاده از چسب برای نصب کاشی و سرامیک باعث ساده تر شدن، سریع تر شدن و کیفیت بهتر نصب کاشی و سرامیک شما خواهد شد و با اطمینان خاطر می توان گفت که استفاده از چسب برای نصب کاشی و سرامیک از سایر روش ها مانند کار کردن کاشی و سرامیک به صورت دوغابی بسیار بهتر است و دردسر کمتری هم دارد.

چند نوع چسب مخصوص کاشی و سرامیک داریم؟

به طور کلی چسب های مخصوص نصب کاشی چسبی بین کابینتی و سرامیک بر اساس شکل ظاهری که دارند به دو دسته تقسیم می شوند: "چسب های پودری و چسب های خمیری" که در ادامه بیشتر در مورد این دو دسته صحبت خواهیم کرد.

چسب های پودری کاشی و سرامیک

همانطور که از نام این چسب ها پیداست، این چسب ها را به صورت پودر خشک تهیه می کنند و برای استفاده از آنها باید آنها را با آب مخلوط کنید و با توجه به ترکیبات و فرمولاسیون به کار رفته شده در آنها، بعد از خشک شدن این چسب ها در برابر آب کاملا غیر قابل نفوظ هستند و استحکام بالایی هم دارند و همین موضوع باعث می شود که این چسب ها گزینه های خوبی برای استفاده در کف ساختمان باشند.

چسب های خمیری کاشی و سرامیک

این چسب ها به صورت آماده تهیه می شوند، یعنی بعد از خرید لازم نیست که با چیز دیگری مخلوط شوند. شما می توانید از این چسب ها برای نصب کاشی و سرامیک بر روی سطح های بتنی، سیمانی و یا حتی کاشیکاری قدیمی استفاده می شود، این نوع چسب نیز خاصیت چسبندگی بالایی دارد و بعد از خشک شدن در برابر نفوظ آب نیز بسیار مقاوم است.

نحوه استفاده از چسب کاشی و سرامیک

اولین چیزی که شما باید به یاد داشته باشید این است که سطح زیرین شما باید محکم و مسطح باشد و از طرفی دیوار های کچی و کاه گلی دارای استحکام کمی هستند و نصب کاشی و سرامیک با استفاده از چسب روی آنها اصلا درست نیست، چون استحکام و چسبندگی روی این سطوح کاهش می یابد و بعد از مدتی ممکن است که کاشی یا سرامی نصب شده در این قسمت ول شود. شما چسب پودری مورد نظر خود را با آب طبق دستور العمل های روی بسته بندی مخلوط کرده یا به صورت مستقیم از چسب خمیری استفاده می کنید و چسب کاشی و سرامیک را با استفاده از ماله شانه دار بر روی سطح خود می کشید و سرامیک یا کاشی مورد نظر خود را نصب می کنید.

اندازه مصرف چسب کاشی چقدر می باشد؟

اول از همه این را بگوییم که اندازه استفاده از این چسب ها با توجه به زیر سازی های انجام شده متفاوت است و به صورت استاندارد برای هر متر مربع کاشی و سرامیک از 3 کیلوگرم چسب استفاده می کنند.

نکات و موارد مهم برای استفاده از چسب کاشی و سرامیک

اگر قصد نصب کاشی و سرامیک بر روی سطوح گچی یا کاه گلی را دارید باید اول لایه های زیرین را بتراشید و به جای آن از سیمان به صورت پلاستر استفاده کنید تا کاشی و سرامیک نصب شده شما دوام بیشتری داشته باشد.یکی از نکات مهمی که حتما بید به یاد داشته باشید این است که در دمای مناسبی که شرکت سازنده چسب کاشی و سرامیک پیشنهاد داداه است اقدام به استفاده از چسب کنید، چون استفاده در دما های پایین باعث می شود که شما بعد از نصب کاشی و سرامیک ب مشکل بر بخورید.

از آنجایی که چسب های ارزان قیمت و بی کیفیت زیادی در بازار وجود دارد، پیشنهاد می شود که همیشه از جنس مرغوب و خوب استفاده کنید. چون استفاده از چسب های بی کیفیت و ارزان باعث می شود بعد از نصب و حتی در طولانی مدت به مشکل برخورد کنید و همه هزینه های خود را از قبیل چسب و سرامیک به هدر داده باشید.حتما دستور العمل ها و نکات مهمی که شرکت سازنده چسب روی بسته بندی های خود در اختیار شما قرار داده است دقت کافی داشته باشید.اگر می خواهید نتیجه بهتری بگیرید، یکی از روش های مناسب این است که سطح مورد نظر خود را قبل از استفاده از چسب تیشه کاری کنید.
چسب کاشی دیواری

استفاده از چسب مخصوص کاشی و سرامیک چه مزایایی دارد؟

  • استحکام بالا و قدرت چسبندگی قوی
  • کم شدن زمان عملیات کاشی کاری یا سرامیک کاری
  • کم شدن هزینه های نصب و اجرا سرامیک و کاشی
  • عدم نیاز به تخریب و کنده کاری زیر کار کاشی کاری
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>