اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


کاشی و سرامیک


رنگ سرامیک در معماری

شیشه های رنگی از گذشته تا کنون در معماری داخلی و همچنین نما، بسیار کاربرد داشته است.این شیشه های رنگی با استفاده از رنگ های سرامیکی تولید می شوند. استفاده از رنگ سرامیک بر روی شیشه به غیر از زیبایی باعث می شود که مقاومت شیشه تا حدی بیشتر شود.

همچنین استفاده از شیشه های رنگی در ساختمان ها تأثیرات روانشناختی مثبتی بر روی افراد دارد و باعث می شود انرژی خورشید به مقدار زیاد در ساختمان ذخیره نشود و در فصل های گرم این ویژگی بسیار مفید خواهد بود.

رنگ سرامیک در دکوراسیون داخلی

استفاده از شیشه های رنگی در دکوراسیون داخلی واقعا زیبا و هیجان انگیز است. دکوراسیون مدرن امروزی هیچ حد و مرزی ندارد و این شیشه های رنگی در تولید میز های شیشه ای و پلکان های زیبا و دیگر اشیای رنگی امکانات بیشتری به این نوع دکوراتور ها می دهند.

رنگ سرامیک در ظروف

یکی از معمول ترین کاربرد های رنگ های سرامیکی در صنعت ظروف است. این رنگ ها قابلیت این را دارند که بر روی انواع ظروف چینی، سفال، سرامیک، شیشه و چینی استفاده شوند. همچنین ترکیب این رنگ های سرامیکی با نقره و دیگر فلزات قیمتی، هم ترکیب می شوند و نقوش بسیار زیبا و نفیسی ایجاد می کنند.

رنگ سرامیک در صنعت کاشی و سرامیک

در نهایت مهم ترین استفاده ای که از رنگ های سرامیکی می شود، همین کاشی و سرامیکی است که ما در زندگی خود هر روز آنها را می بینیم. اگر دقیق تر بخواهیم بگوییم بدون وجود لعاب، هیچ سرامیکی وجود ندارد. برای تولید یک قطعه سرامیک باید ابتدا کاشی سفالی را در خمیر لعاب فرو ببریم و این لعاب شامل اکسید کلسیم و سلسیکا است و برای تولید سرامیک های رنگی هم نیاز به اکسید های کروم، مس و غیره داریم.

این لایه های سرامیکی با رنگ های زیبا و مختلف ماهیتی اصلی سرامیک هستند. که بر روی شیشه و یا سفال قرار می گیرند و ویژگی های مهمی به آنها می دهند. مهم ترین ویژگی آنها زیبایی است و غیر از این باعث مقاومت بیشتر سفال و شیشه می شوند.همچنین تا حدودی عایق صدا و حرارت هستند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>