اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کاشی و سرامیک

کاشی استخری باید داری جذب آب صفر باشد و همچنین استحکام بسیار بالای سطح و آب بندی انجام شده به وسیله بند کشی به گونه ای باشد که این کاشی ها از دیواره یا کف استخر جدا نشود. زمانی که شما یک کاشی را برای استخر خود انتخاب می کنید باید ابتدا آن را امتحان کنید که آیا این کاشی قدرت آب گریزی خوبی دارد یا نه و در این کار باید بسیار تیز بین و دقیق باشید، چرا که این کار باعث می شود که خرج های اضافه در اثر انتخاب اشتباه از جلوی راه شما برداشته شود.

شاید انتخاب و پیدا کردن کاشی مناسب و مخصوص استخر در گذشته کار سختی بود و در ضمن ممکن است که کاشی های شما نتوانند در استخر به خوبی کارایی داشته باشند و بعد از یکی دوسال نیاز به تعویض پیدا کند. ولی خوشبختانه امروز شما می توانید به راحتی با حرکت انگشت خود در منزلتان کاشی استخری مورد نظر خود را انتخاب کنید و از این موضوع که این کاشی ها با کاشی های معمولی که در خانه استفاده می کنید تفاوت دارند و برای استخر گزینه مناسب و استانداردی هستند مطمئن باشید.

نصب درست کاشی استخری

در ادامه این مطلب سرامیک ها، انواع موزاییک ها و به طور کلی همه زیر مجموعه های کاشی ها که می توانید از آنها در استخر استفاده کنید را با هم بررسی می کنیم و همچنین قسمتی از این مطلب را به بررسی چسب های آب بندی و بندکشی که باعث آب گریزی کاشی ها می شود اختصاص می دهیم.

موزاییک ها و سرامیک های مخصوص استخری

در کل دو نوع موزاییک مخصوص استخر ها وجود دارد که عبارتند از: "موزاییک های شیشه ای و موزاییک های سرامیکی". در بین این دو دسته موزاییک های سرامیکی بیشترین کاربرد را دارند و از آنها در استخر هایی که شکل نامتقارن دارند و برای بتن ریزی آن از روش بتن ریزی پاششی استفاده می شود به کار می روند، این کاشی و سرامیک ها به صورت کاملا لعاب دار ساخته می شوند و همین موضوع نفوظ آب به آنها را به سفر رسانده است و باعث شده که مقاومت آنها در برابر انجماد بسیار بالا برود.

کاشی و سرامیک های مرمری مورد استفاده در استخر

بیشترین استفاده این مصالح در استخرها در دیواره هاست، چرا که ابعاد بزرگ این کاشی استخری باعث می شود که در صورت استفاده از آن برای کف استخر با لغزندگی بیش از حد مواجه شویم. از طرفی یکی از معایبی که این کاشی استخری برای دیواره های استخر شما خواهد داشت این است که برای نصب آن در ستون ها و قسمت هایی که زویه یا منحنی دار است مورد استفاده قرار نمی گیرد، این در صورتی است که استفاده از سرامیک و کاشی استخری با ابعاد کوچک به شما اجازه می دهد که بهترین بازده را داشته باشید و به این صورت زیبایی، کارایی و دوام را در کنار هم داشته باشید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>