اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کاشی و سرامیک

از این چسب ها که جنس آنها از پلیمر های تقویت شده است برای آب بندی کاشی کاری استخر ها، سرویس های بهداشتی، سونا و جکوزی استفاده می شود. و از آنجایی که قدرت چسبندگی آنها به دلیل وجود پلیمر های با پایه سیمان بالاست به راحتی می توان از آن ها در تمامی سطوح با انواع جنس های مختلف استفاده کرد و همچنین این چسب ها برای نصب کاشی و به عنوان ملات آب بندی نیز استفاده می شود.

این موضوع باعث می شود که آب به بیرون از سیستم استخر نفوظ نکند و به این صورت علاوه بر نگه داشتن آب در فضای استخر، باعث می شود که عمر مصالح و مواد استفاده شده در لایه های زیرین دیواره یا کف استخر بالاتر برود.

شما می توانید از این چسب ها در استخر های خانگی یا ویلایی، استخر هایی با عمق بالا، جکوزی و... استفاده کنید، این چسب ها از آنجایی که ساختار منظم سیلیسی دارند توانایی تحمل فشار بالای آب را به راحتی دارند و استفاده و حتی ترمیم آنها واقعا ساده و راحت است. شما این قابلیت را دارید که سرامیک و کاشی استخری خود را با استفاده از این چسب ها نصب کنید و به طور کلی دیگر نگران نشت آب یا به قول معروف نگران آب نگه داشتن استخر خود نباشید.

چسب آب بندی استخر چه خصوصیاتی دارد؟

چسبی که برای آب بندی استخر استفاده می شود به صورت مایع است و به رنگ شیری در بازار عرضه می شود، البته بعد از استفاده این چسب کاملا بی رنگ است، پس لازم نیست نگران چیزی باشید.
این چسب ها در برابر رطوبت و گرما و سرما مقاومت بالایی دارند، به طوری که سرمای 60- درجه سانتی گراد و حرارت 98 درج نمی تواند به آنها آسیب بزند.این مواد غیر قابل اشتعال هستند.چسب آب بندی استخر ضد ضربه، مقاومت در برابر تابش نور است و عمر آن مانند سیمان می باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>