اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کاشی و سرامیک

وقتی شما قصد خرید کاشی یا سرامیک برای استخر خود را دارید باید موارد مختلفی را همزمان مد نظر قرار دهید تا استخری زیبا و کارآمد داشته باشید و هم از نظر فنی مهندسی و هم از نظر زیبایی مناسب و درست باشد. همچنین استفاده از چسب آب بندی موارد مهمی با خود به همراه دارد که در ادامه نکات و راهنمایی هایی را در خصوص انتخاب سرامیک یا کاشی استخری و خرید و استفاده از چسب آب بندی را برای شما بازگو می کنیم که بتوانید انتخاب عاقلانه تر و درست تری داشته باشید.

نفوظ آب کاشی های استفاده در استخر شما باید صفر باشد، چرا که نفوظ آب باعث می شود که استخر نتواند از پس نگهداری آب بر بیاید و از طرفی اگر استخر شما درون یک ساختمان باشد این موضوع بسیار خطرناک است، چرا که این موضوع باعث می شود نم و رطوبت به سایر قسمت های ساختمان شما نفوظ کند و به این صورت سلامت کلی ساختمان شما را تهدید کند و شما را در معرض خسارت های جبران نشدنی قرار دهد. ب

ه همین دلیل کاشی های مخصوص استخر تمام لعاب هستند و خاصیت آب گریزی دارند و از نفوظ آب به لایه های زیرین جلوگیری خواهد کرد. از طرفی پایین بودن میزان جذب آب در کاشی استخری استفاده شده برای استخر شما باعث می شود که فضای استخر شما بهداشتی تر باشد، برای تمیزکاری راحتتر باشید و همچنین خیالتان از بابت جلبک گرفتن و جمع شدن کثیفی ها راحت باشد.

در زمان خرید کاشی استخری باید حتما مشخص کنید که عمق استخر و ابعاد آن چقدر است، چرا که عمق و ابعاد بالا باعث بالا رفتن فشار هیدرولیکی استخر شما خواهد شد و به این صورت شما باید کاشی را انتخاب کنید که علاوه بر زیبایی دارای مقاومت بالا در برابر فشار هیدرولیکی باشد.

کاشی های استخری با ابعاد کوچک برای استخر ها (به خصوص کف استخر ها) گزینه های بسیار مناسبی هستند، چرا که هر کاشی به صورت جداگانه فشار آب را دریافت می کند و آن را به لایه های زیرین خود انتقال می دهد. از طرفی استفاده از کاشی های با ابعاد کوچک باعث می شود که لغزندگی کف استخر شما پایین بیاید و به این صورت می توانید تا حدودی از بروز اتفاقات ناگوار که در اثر لیز خوردن رخ می دهد جلوگیری کنید.

نکته بعدی که باید به آن توجه داشته باشید رنگ کاشی مورد استفاده در استخر است. زمانی که شما یک استخر با عمق بالا دارید، واقعا نیازی به استفاده از طرح های متنوع در کف استخر نیست، چون این طرح بندی ها به دلیل اینکه در عمق بالا هستند به چشم نمی آیند و به این صورت می توان گفت تمام هزینه های شما برای این زیبا سازی بی فایده است. پیشنهاد ما به شما این است که برای قسمت های کم عمق کاشی هایی با طرح های متنوع انتخاب کنید و هر چقدر که در عمق های بالا می روید تنوع طرح را کاهش دهید تا به این صورت در هزینه های خود نیز صرفه جویی کرده باشید.

استفاده از کاشی استخری با رنگ تیره باعث می شود که استخر شما کمی وهم آلود و عمیق تر به نظر برسد و کاشی های روشن تر باعث می شوند که فضای استخر شما کمتر احساس ترس به بیننده بدهد. استفاده از کاشی هایی با رنگ های روشن و سرد می تواند حس خوبی به استخر شما بدهد، به همین دلیل می بینیم که رنگ آبی روشن یا همان آبی آسمانی یکی از رنگ های اصلی مورد استفاده در استخر هاست.

نکته ای که در پایان به شما می گوییم و از شما می خواهیم که حتما آن را به یاد داشته باشید این است که شاید استفاده از مصالح ارزان قیمت امروز به نفع شما باشد، ولی در آینده شما باید هزینه بیشتری را صرف ترمیم یا بازسازی قسمت های بی کیفیت کنید. پس حالا که دست به کار ساختن استخر شده اید خسیس بودن را کنار بگذارید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>