اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کاشی و سرامیک

این دسته از معایبی که در ادامه برای شما نام می بریم مواردی هستند که در کاشی و سرامیک های شفاف و مات وجود دارند و به زبان ساده تر می توان گفت که این موارد مهم ترین و اساسی ترین معایب سرامیک ها هستند که شما باید از آنها خبر داشته باشید.

ولی قبل از اینکه به این موارد بپردازیم این نکاته را به یاد داشته باشید که این معیاب که در ادامه خدمت شما عرض می کنیم باعث نمی شود که سرامیک به عنوان یک مصالح نامناسب و بی کیفیت شناخته شود، ما موارد زیر را می گوییم چون این مطلب در مورد معایب سرامیک است، نه مزایای آن.قیمت سرامیک نسبت به بعضی از مصالح مورد استفاده در ساختمان ها بالاتر است.

سرامیک ها بعد از نصب باعث سرد شدن دمای خانه شما می شوند و به عبارتی دیگر بدنه یا کف سرامیکی همیشه سرد و است.وزن سرامیک نسبت به سایر مصالح مانند پارکت ها و... بسیار سنگین تر است و استفاده از آنها باعث می شود که وزن ساختمان شما بالاتر برود.اگر برای سرامیک های مورد استفاده شما مشکلی پیش بیاید و شما بخواهید یک سرامیک مشابه با نمونه استفاده شده خود پیدا کنید، احتمالا به مشکل بر می خورید.

چرا که تولید برخی نمونه ها و مدل های سرامیک و کاشی بعد از مدتی متوقف می شود. به همین دلیل پیشنهاد کاشیران به شما این است که برای جبران خسارت احتمالی و مقابله با این مشکل بهترین راه برای شما این است که در ابتدای خرید، یک کارتن از سرامیک مورد نظر خود را اضافه بر مقدار مورد نیاز خریداری کنید تا در آینده دچار مشکل نشوید.

سرامیک نسبت به سایر مصالح که برای کف استفاده می شود زیر پا سخت تر و بدون انعطاف تر است و ممکن است که حس ناخوشایندی به شما دست دهد (به خصوص در زمستان که هوا نسبتا سرد تر از معمول است) راه حل این مشکل هم بسیار ساده است، کافی است که از دمپایی و صندل های پارچه ای یا اسفنجی استفاده کنید.

امکان لغزندگی در سرامیک ها زیاد است، البته در نظر داشته باشید که میزان لغزندگی سرامیک مات کمتر از سرامیک شفاف است.حمل و نقل آن ها دارای حساسیت بالایی است و در برابر ضرب مقاومت پایینی دارند، همین موضوع باعث می شود که در صورت برخورد با جسم سخت یا افتادن روی زمین به راحتی بشکنند.
سرامیک هایی که دارای برجستگی و اصطلاحا نقش و نگار هستند باعث می شوند که کثیفس در بطن آن ها فرو برود و همین باعث سخت شدن تمیزکاری آنها می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>