اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کاشی و سرامیک

همانطور که می دانید سرامیک ها از نظر ظاهری به دو دسته مات و براق یا شفاف تقسیم می شوند که در ادامه این مطلب قصد داریم که معایب سرامیک مات را با هم بررسی کنیم و راه حل هایی که به ما کمک می کند تا بتوانیم راحت تر با مشکلات و معایب این سرامیک ها کنار بیاییم.

معایب سرامیک های مات

مواردی که در این قسمت برای شما بازگو می کنیم، معایبی هستند که به صورت خاص زمانی که شما سرامیک مات خریداری و استفاده می کنید باید با آنها دست و پنجه نرم کنید. البته فراموش نکنید که معایب کلی سرامیک ها که در قسمت بالا گفتیم تا حد زیادی همراه شما خواهد بود

عدم شفافیت و بازتاب نور در سرامیک های مات ممکن است باعث شود محیط مورد نظر شما کمی خفه و گرفته به نظر برسد، به خصوص زمانی که سرامیک مات رنگ تیره انتخاب می کنید.سرامیک های مات بیشتر از سرامیک های شفاف در معرض لک شدن هستند.استفاده از این نوع سرامیک در فضا های کوچک و بسته باعث می شود محیط شما کوچک تر به نظر برسد.

تمامی موارد تا الان در مورد سرامیک های مات گفتیم معایبی است که شما باید در زمان خرید آن ها را قبول کنید و با آنها کنار بیایید تا به این صورت بتوانید از مزایا و موارد مثبت در خصوص سرامیک ها استفاده کنید. از طرفی شما باید در نظر داشته باشید که کاربری محیط مورد نظر شما چیست و به عنوان مثال به جای استفاده از پارکت یا کفپوش های چوبی سرامیک کف بهتر است یا خیر.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>