اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کاشی و سرامیک

ایران به عنوان یکی از کشورهای تولید کننده کاشی و سرامیک می شناسند. ولی به نظر شما این شهرت از کجا سرچشمه می گیرد؟ چرا بازار کاشی و سرامیک در ایران اینقدر قوی است؟ دلیل این موضوع کاملا روشن و واضح است: ایران دارای پیشینه تاریخی بسیار قوی و محکمی در خصوص سفالگری، صنعت کاشی و سرامیک سازی دارد و همین سابقه بالا در این خصوص باعث شده است که امروزه ببینیم که شرکت های معتبر و بسیار قوی و کارخانه های حرفه ای و مجهز در خصوص تولید کاشی و سرامیک فعالیت می کنند.

کاشی و سرامیک استان یزد

استان یزد همواره یکی از پیشگامان و پایه های اصلی تولید کاشی و سرامیک کشور ما بوده است، کارخانه های تولید کاشی و سرامیک در شهر های زیادی از استان یزد توانسته اند اشتغال زایی بالایی داشته باشند و برند های کاشی و سرامیک معتبری را به کشور معرفی کنند که در زمینه صادرات نیز حرف هایی برای گفتن دارند.

کاشی و سرامیک استان اصفهان

فقط کافیست که یک بار به شهر اصفهان بیایید و همه ساختمان های مدرن و آثار تاریخی این شهر زیبا را ببینید تا متوجه شوید که اصفهان واقعا از قدیم الیام یکی از قطب های مهم تولید سرامیک و کاشی بوده است. از کاشی و سرامیک های سنتی و تاریخی تا کاشی و سرامیک های مدرن در اصفهان توانسته اند که نام معتبر برای خود پیدا کنند. 

کاشی مرجان اصفهان

شرکت کاشی مرجان اصفهان از سال 71 تا به حال در حال فعالیت است و کاشی و سرامیک های تولیدی آن دارای کیفیت بالا و تنوع بسیار زیادی هستند و همین موضوع باعث شده است که یکی از برند های قوی و قابل اطمینان این روز ها کاشی مرجان باشد. محصولات عمده این شرکت عبارتند از: کاشی های دارای جذب آب کمتر از 3 درصد، کاشی لعاب دار معمولی، کاشی پرسلان لعاب دار و بدون لعاب، کاشی و سرامیک ضد اسید، کاشی مخصوص نما و کاشی مخصوص پارکینگ.

کاشی و سرامیک استان تبریز

غیر ممکن است که تا امروز اسم کاشی تبریز به گوش شما نخورده باشد. شرکت کاشی تبریز در سال 77 تأسیس شد و با استفاده از کادری قوی و حرفه توانسته روز به روز کیفیت محصولات خود را بالا ببرد و امروزه به عنوان یک نام ماندگار و معتبر در ذهن همه جای خود را باز کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>