اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کاشی و سرامیک

سرامیک ضد اسید همانطور که از نامش پیداست در برابر اسید های صنعتی و خوردگی مقاوم است و به این صورت است که تمام قسمت های آن لعاب دار می باشد. همچنین بدنه مقاوم این سرامیک ها در برابر ساییدگی و ضربه بسیار مقاوم می باشد و همین موضوع باعث می شود که بتوان از آن ها به راحتی در محیط های صنعتی استفاده کرد و خیالتان از بابت اصول ایمنی راحت باشد.

این سرامیک ها را در دو نوع صاف و عاج دار تولید می کنند که در شرایطی که لغزنده نبودن برای شما مهم است نیز بتوانید از آن ها استفاده کنید.البته باید این موضوع را به شما یادآوری کنیم که این سرامیک ها دارای تنوع رنگی نمی باشند و بیشتر در طیف رنگی شیری، کرم و طوسی تولید می شوند.

کاشی ضد اسید چه خصوصیاتی دارد؟

مقاومت این کاشی ها در برابر تغییرات ناگهانی دما، ساییدگی، خمش و کشش بالاست و می توان گفت که از نظر فیزیکی مقاومت بسیار بالایی دارد.مقاومت این سرامیک ها در برابر نفوظ مایعات اسیدی و غیر اسیدی بالاست و همین باعث می شود که این کاشی ها برای مکان های نظافت آن ها بسیار مهم است گزینه های بسیار مناسبی باشند.مقاومت سطحی بالای این سرامیک ها باعث می شود که مقاومت آن ها در برابر یخ زدکی نیز بسیار بالاست.

چطور کاشی ضد اسید مناسب را انتخاب کنیم؟

برای خرید کاشی ضد اسید صنعتی شما باید نکاتی را در نظر داشته باشید تا بتوانید در پایان کار خرید بهتری داشته باشید، در ادامه این موارد را با هم بررسی می کنیم:

در مکان هایی که احتمال کثیف شدن بالاست بهتر است که از کاشی های صنعتی ضد اسید دانه قرمز استفاده کنید، این نمونه کاشی در عمل مانند همان کاشی های ساده هستند ولی با این تفاوت که کثیفی روی این کاشی ها دیر تر به چشم می آید و به قول معروف چرک تاب تر هستند.

همانطور که گفتیم کاشی های ضد اسید در دو نوع صاف و عاج دار تولید می شوند و باید به این موضوع توجه داشته باشید که هر دو این سرامیک ها مزایای خود را دارد. به این صورت که سرامیک های صاف و بدون برجستگی لغزنده اند و استفاده از آن ها در شرایطی که ممکن است به افراد آسیب برسد، اما برای تمیز کردن بسیار راحت هستند، کاشی های عاج دار نیز برای مکان هایی که احتمال لیز خوردن افراد وجود دارد گزینه بسیار مناسبی خواهد بود؛ اما از طرفی باید به این موضوع کنار بیایید که تمز کردن این نمونه کاشی سخت از نمونه صادف و بدون عاج است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>