اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


کاشی و سرامیک


منظور از بوک مچ چیست؟

یک روش برای نصب کاشی، سرامیک و سنگ بوک مچ است. این روش که قبلا بیشتر برای سنگ هایی با ابعاد بزرگ استفاده میشد به این صورت است که دو یا چهار سنگ را طوری در کنار هم قرار می دهند که نقش و نگار های روی سنگ در امتداد هم قرار بگیرد. البته این کاملا سلیقه ای است و طراح داخلی شما می تواند بسته به مکان طرحی منحصر به فرد و خاص برای شما ایجاد کند.

استفاده از چیدمان بوک مچ برای سرامیک

بعد از پیشرفت ها و بالا رفتن تنوع در صنعت کاشی و سرامیک این رو نصب برای این مصالح نیز مورد استفاده قرار گرفت و هر روز شاهد طرح های خلاقانه تر و حرفه ای تر هستیم. رنگ ها، طرح ها و نقش و نگار های سرامیک می تواند طرح های تازه را به شما بدهد. استفاده از روش بوک مچ برای نصب سرامیک به یک نصاب حرفه ای و با تجربه نیاز دارد که بتواند با دقت بالا طرح مورد نظر شما را به وسیله در کنار هم قرار دادن سرامیک و کاشی به شکل دقیق و حرفه ای تحویل دهد.

استفاده از سرامیک های با کیفیت و دارای طرح های خلاقانه باعث می شود که برای نصب راحت تر عمل کنید و دردسر های نصب سنگ های با ابعاد بزرگ را نداشته باشید، همچنین سبک تر بودن سرامیک باعث می شود که وزن کلی ساختمان شما پایین تر باشد و از طرفی احتمال لق شدن و سقوط آن نیز پایین می آید. مزایای دیگر استفاده از سرامیک نصب شده با روش بوک مچ عبارتند از:

قیمت سرامیک پایین تر از سنگ می باشد و با انتخاب آن به کاهش هزینه ها کمک می کنید.طرح ها و مدل هایی با تنوع بسیار بیشتر برای انتخاب در اختیار دارید و این آزادی عمل خوبی را در اختیار شما قرار می دهد.زمانی که شما قصد اجرای بوک مچ با سنگ اسلب دارید باید یک مرحله رزین کاری و پولیش کاری جداگانه برای هر کدام از سنگ ها انجام دهید و همین باعث می شود هزینه بیشتری را متحمل شوید.

این در صورتی است که سرامیک های بوک مچ به صورتی هستند که یک بسته سرامیک یک پازل می باشد که کنار هم قرار دادن آن طرح های جالبی می سازید.البته این موارد به معنی این نیست که سنگ های اسلب برای این کار مناسب نیستند، اما در پایان این خود شما هستید که باید با توجه به سلیقه، بودجه و امکانات خود برای طراحی ساختمان و انتخاب مصالح خود تصمیم بگیرید.

سایر نکات در خصوص چینش بوک مچ

یکی از طرح های بسیار محبوب در بین مشتریان و طراحان، طرح های متقارن است که شباهت بیشتری به سنگ های طبیعی دارد و به این صورت شما می توانید حال و هوای سنگ های طبیعی را همراه با مزایای سرامیک که برای شما توضیح دادیم داشته باشید. این طرح ها می توانند اشکالی مانند پروانه، گل برگ و... داشته باشند.

سرامیک های بوک مچ به صورت بسته های چهار برگی در بازار عرضه می شوند و معمولا ابعاد آن ها 120*60 می باشد. سرامیکی که برای بوک مچ استفاده می شود باید رکتیفای باشد، یعنی لبه آن برش خورده باشد تا در زمان نصب هیچ خطی روی طرح اصلی نباشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>