اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کاشی و سرامیک

سرامیک ها از جمله مصالح پرکاربرد در ساختمان ها هستند که طریقه نصب آنها کمی با سایر مصالح فرق می کند. به طوری که اگر به درستی نصب نشوند خیلی زود شکسته شده و نمای ساختمان را زشت می کنند. حال اگر این سرامیک ها سایز بزرگ باشند کار بسیار سخت تر شده و نیاز به پرسنل حرفه ای برای نصب آن نیاز است.

نحوه نصب سرامیک اسلب دیوار

در ابتدای نصب باید تمام وسایل مورد نیاز را تامین کرد. این وسایل باید از نظر مطلوبیت در درجه بسیار بالایی قرار داشته باشند تا با استفاده از آنها بتوان ملات مورد نظر را فراهم نمود و سرامیک ها را مرتب در کنار هم نصب کرد.

آماده کردن دیوار: پس از تامین مواد اولیه باید دیوار را جهت نصب سرامیک ها آماده کرد. برای این کار باید تمام ناهمواری های سطح دیوار را اصلاح نمود تا فرایند نصب به خوبی اجرا شود.

ترکیب مصالح: اکنون باید مصالح مورد نیاز را با یکدیگر ترکیب کرد. برای این کار می توانید از همزن الکتریکی یا نیروی انسانی استفاده کرد. بهترین ابزار همزن است که مصالح را به خوبی با هم مخلوط می کند.

استفاده از دستگیره های مخصوص برای حمل سرامیک: از آن جایی که سایز سرامیک ها بزرگ هستند امکان حمل آنها بسیار سخت است. از این رو باید از دستگیره های مخصوص جهت حمل آنها استفاده نمود. این دستگیره ها با کمک نیروی مکش قوی امکان کنترل سرامیک ها را به نصابان می دهند.

علامت گذاری سرامیک ها: با توجه به سایز بزرگ سرامیک ها امکان استفاده از تمام قسمت های آن وجود ندارد. از این رو باید ابعاد مورد نیاز خود را با ماژیک علامت گذاری کرد.

استفاده از اره برای برش سرامیک: برای برش سرامیک ها حتما از اره های مخصوص استفاده کنید. اره ها یا فرزهای سنگ بری بهترین گزینه برای این کار بوده و باید توسط نیروهای مجرب این کار صورت گیرد.

پوشاندن سرامیک با ملات: پس از این که سرامیک ها را به اندازه های دلخواه برش دادید وقت آن رسیده تا آنها را آغشته به ملات کنید.اکنون باید پشت سرامیک ها را به صورت یکپارچه با ملات بپوشانید. بهتر است این کار توسط ماله های مخصوص و مسطح انجام شود تا سطح سرامیک خراش برندارد. هر چه میزان ملات مناسب و یکپارچه باشد امکان چسبیدن سرامیک بر روی دیوار بیشتر است.

دیوار را تراز کنید: قبل از نصب سرامیک حتما از تراز بودن دیوار اطمینان حاصل کنید. این امر موجب می شود تا سرامیک ها به صورت یکدست و یکنواخت روی دیوار نصب شوند.

سطح دیوار را با ملات بپوشانید: برای محکم کاری بهتر است سطح دیوار را نیز با ملات بپوشانید. این کار باعث می شود تا چسبندگی سرامیک بیشتر شود.

اکنون سرامیک را با کمک سایر افراد روی دیوار قرار داده تا به خوبی به ملات بچسبد. سپس با چکش های پلاستیک آن را به دیوار بکوبید تا سفت شوند. سایر سرامیک ها را نیز به همین ترتیب نصب کرده و بین هر سرامیک یک نوار چسب یا گیره پلاستیکی نصب کنید تا از هم جدا نشوند. حال به کمک اعمال فشار سرامیک ها را به هم دیگر نزدیک کنید تا حد فاصل بین آنها از بین برود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>