اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کاشی و سرامیک

سرامیک اسلب یا سایز بزرگ به سرامیکی گفته می شود که از نظر ابعاد بسیار بزرگ بوده و متریال آن به صورت یکنواخت در تمام سطح آن اعمال شده است. اگر به سرامیک های معمولی و سایز کوچک توجه کرده باشید، خواهید دید که برای اعمال کفپوش بایدآنها را در کنار هم قرار داد که این امر موجب تکه تکه جلوه دادن کفپوش می شود.

اما سرامیک های اسلب کاملا یکسره بوده و برای سطوح بسیار بزرگ از جمله دیوار کاربرد دارند. این سرامیک ها به صورت تخته های بسیار بزرگ در ابعاد مختلفی ساخته و از آنها برای نما و کف استفاده می کنند.سرامیک اسلب معمولا از مواد طبیعی و توسط انسان طراحی می شود. از این رو، بسیاری از افراد در کیفیت و مواد تشکیل دهنده آن شک دارند. اما باید گفت که این مصالح طبق استانداردهای روز جهانی ساخته شده و امتحان خود را به خوبی پس داده اند.

کاربرد سرامیک اسلب

سرامیک اسلب معمولا در آشپزخانه و حمام به کار برده می شود. البته با توجه به مزایای زیادی که این سرامیک ها به همراه دارند، استفاده از آنها در سایر محیط ها از جمله اتاق نشیمن نیز امکان پذیر است.

یکی دیگر از کاربردهای سرامیک اسلب استفاده از آنها در سالن های مجلسی است.بسیاری از تالارهای پذیرایی برای زیباسازی فضای سالن خود از سرامیک های اسلب یا سایز بزرگ استفاده می کنند.بزرگ ترین عیب سرامیک های سایز بزرگ سرد شدن آنها در فصول سرد سال است.

به دلیل بزرگ بودن سایز سنگ ها توصیه می شود در فصول سرد روی آنها را پوشاند تا سرما موجب ترک بر روی سرامیک نشود. عیب بزرگ بعدی سفت بودن سطح سنگ ها است. به طوری که در صورت سر خوردن امکان آسیب های جدی بر روی کودکان و کهن سالان وجود دارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>