اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کاشی و سرامیک

در مقایسه با کاشی های معمولی، سرامیک های گلیز ضخیم تر و متراکم تر هستند و تنوع رنگ و سبک بیشتری دارند. علاوه بر این، لایه نفوذ ناپذیر تشکیل شده از شیشه مایع بر سطح کاشی های گلیز باعث می شود این کاشی ها نسبت به لک و خش نیز مقاومت بیشتری داشته باشند. نوع گلیز می تواند بر دوام و ماندگاری کاشی ها تأثیر داشته باشد.

در برخی مواقع، گلیز در دمای بیشتری پخته می شود و هرچه دما بیشتر باشد میزان استحکام و مقاومت محصول نهایی بیشتر خواهد بود. توجه داشته باشید که هرچه سطح گلیز روشن تر باشد، دمای پروسه بیشتر بوده و استحکام گلیزهای روشن از محصولات مشابه با گلیز تیره تر بیشتر است. مسئله قابل توجه دیگر میزان براق بودن سطح کاشی است.

به طور کلی، کاشی های مات و ساتین مقاومتر از کاشی های براق هستند. در زمان انتخاب کاشی های پرسلان و سرامیک های گلیز بهتر است میان محصولات کاربردی و تزئینی تعادل برقرار کنید.هرکدام از سرامیک معمولی و سرامیک گلیز، مزایای خاص خود را دارند. به منظور انتخاب بهترین و کاربردی ترین گزینه، بهتر است نمای نهایی و عملکرد محیط را در نظر بگیرید.

در این صورت، محصول نهایی شما به گونه ای خواهد بود که تا سالیان سال از کیفیت و ظاهر آراسته ی آن لذت خواهید برد.روند ساخت و تولید سرامیک های گلیز و معمولی کاملا مشابه است. با این حال، در تولید کاشی های گلیز شاهد یک مرحله اضافی برای ساخت محصول نهایی خواهیم بود. در این مرحله، لایه ای از شیشه مایع به سطح کاشی اضافه می شود. این شیشه مایع، یا به عبارتی همان "گلیز"، سطح کاشی را براق و شفاف می کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>