اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


کاشی و سرامیک


چرا در طراحی آشپزخانه به کاشی بین کابینتی مدرن نیاز داریم؟

آشپزخانه یکی از مکان هایی است که به محض ورود به هر خانه نظرها را به خود جلب می کند. محوریت این مکان باعث می شود تا طراحان داخلی زیبایی و جلوه بصری آن را در اولویت خود قرار دهند.برای طراحی داخلی آشپزخانه روش های مختلفی وجود دارد. یکی از محبوب ترین این روش ها استفاده از کاشی های بین کابینتی است. استفاده از این کاشی ها روش تازه ای نیست.

با این حال با گسترش فناوری های تولید کاشی و ایجاد طرح و نقش های متنوع این روش به یکی از روش های محبوب و البته مدرن دکوراسیون تبدیل شده.استفاده از کاشی های مدرن با طراحی های به روز بین کابینت ها باعث می شود تا فضای آشپزخانه شما شخصیت بگیرد و سلیقه شما را به دیگران نشان دهد.

یکی دیگر از مزایای کاشی های بین کابینتی امکان تمیز کردن آن هاست. آشپزخانه محیطی است که همیشه باید تمیز باشد. کاشی های باکیفیت به دلیل کیفیت بافتی و سطح صیغلیشان به راحتی تمیز می شوند و آلودگی به بافتشان نفوذ نمی کند.

سرامیک بین کابینتی جدید

سرامیک های جدید یکی از انواع پرطرفدار کاشی بین کابینتی سه بعدی هستند که جلوه بی نظیری به محیط آشپزخانه شما می دهند. این سرامیک ها به دلیل داشتن طرح، نقش و رنگ های مختلف، به ایجاد فضایی مدرن برای آشپزخانه شما کمک می کنند.امروزه با توجه به محبوبیت روز افزون طراحی داخلی، اهمیت کاشی بین کابینتی مدرن مخصوصاً انواع سرامیکی آن بیشتر از قبل شده.

کاشی های بین کابینتی مدرن در اندازه های مختلف تولید می شوند.برای انتخاب بهترین کاشی بین کابینتی بهتر است در ابتدا به محیط خانه، آشپزخانه و سلیقه خودتان توجه کنید و سپس از متخصصان و مشاوران حرفه ای کمک بگیرید تا بهترین کاشی بین کابینتی را که برای فضای شما مناسب باشد، به شما پیشنهاد دهند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>