اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کاشی و سرامیک

می توان نام دیگر کانترتاپ را صفحه کابینت یا صفحه روی کابینت بیان کرد. نوع آشپزخانه هایی که امروزه طراحی می شوند اغلب به صورت جزیره و مدرن طراحی می شوند به گونه ای که آشپزخانه دارای فضایی با یک یا دو یاسه ضلع باز است به همین دلیل در بخش مرکزی یا مرزی آشپزخانه یک کانترتاپ به عنوان میز کاری برای تسهیل انجام امور آشپزخانه ساخته می شود.

از کانترتاپ می توان به عنوان میزی برای انجام دادن کار های روزانه در آشپزخانه و یا سرو غذا استفاده کرد. هرچه استفاده از یک مکان، ابزار یا وسیله بیشتر باشد باید در موارد مربوط به خرید آن، دقت بیشتری را به خرج داد. بیشتر وقت خانوم های خانه دار در آشپزخانه و با کار بر روی کانتر می گذرد به همین دلیل باید در انتخاب یک کانتر زیبا و با کیفیت نهایت دقت را به کار برد.

Countertop چیست؟

همان طور که اشاره شد کانترتاپ نوعی صفحه رو کابینتی محسوب می شود که از آن به عنوان میز کار یا میزی برای سرو غذا استفاده می شود. متریال countertop می تواند از چوب، سرامیک، سنگ و... باشد. استفاده از هر نوع کانترکاپ می تواند بسته به سلیقه افراد و دکوراسیون منزل متفاوت باشد به طور مثال استفاده از کانترکاپ چوبی طرحی کلاسیک و زیبا به آشپزخانه می دهد. کانتر های چوبی باید از حرارت و رطوبت مصون باشند. انواع متفاوتی از چوب های طبیعی و مصنوعی می توانند برای ساخت این نوع کانترها مورد استفاده قرار گیرند. انتخاب رنگ و طرح کانترکاپ چوبی بر اساس سلیقه مشتری قابل طراحی و ساخت است.

انواع کانتر کاپ موجود در بازار

از انواع کانترتاپ هایی که می توان برای جزیره از آن ها استفاده نمود، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

کانترکاپ گرانیتی: گرانیت جز سنگ های طبیعی است و دارای زیبایی منحصر به فردی است. این نوع سنگ از استحکام بسیار بالایی برخوردار است و نگهداری و رسیدگی به این آن در مقایسه با سنگ های طبیعی بسیار کمتر است. کانترکاپ های گرانیتی دارای قیمتی بالاتر نسبت به کانتر چوبی و یا سنگ مصنوعی هستند.

کانترکاپ با سنگ مصنوعی ( صفحات کوارتز و فوق فشرده): کوارتز یک سنگ مصنوعی است که با استفاده از مواد طبیعی ساخته می شود. به دلیل مصنوعی بودن این سنگ، دست طراحان برای شکل دادن به طرح و رنگ های متنوع در این نوع سنگ بسیار باز است، به همین دلیل تنوعی که در کانترکاپ های سنگ مصنوعی دیده می شود بسیار زیاد است. این سنگ ها و دارای استحکام و زیبایی نسبی هستند و قیمتی کمتر از سنگ های طبیعی دارند.

کانترکاپ صفحات فشرده (سرامیکی): این نوع از کانترکاپ ها، حاصل بهم فشرده شدن صفحات ساخته شده از سیلیس، خاک رس، و برخی دیگر از مواد معدنی است. رنگ صفحات سرامیکی برای کانترکاپ از رنگدانه های طبیعی ساخته شده است. به همین دلیل این سنگ کانتر ها دچار تغییر رنگ نمی شوند. صفحات سرامیک فشرده شده که به عنوان کانتر کاپ استفاده می شوند، دارای ویژگی هایی از جمله وزن پایین، مقاومت در برابر ضربه و خط و خش، سازگار با محیط زیست و... هستند. امروزه استفاده از این نوع کانترکاپ ها به دلیل مزایایی که دارند که بسیار رواج یافته است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>