اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کاشی و سرامیک

از نمونه های کاربرد کاشی و سرامیک در ساختمان می توان به استفاده از آنها به عنوان کاشی بین کابینتی اشاره نمود. استفاده از کاشی های بین کابینتی می تواند در کوتاه مدت بیشترین تغییر را برای آشپزخانه و منزل شما به ارمغان آورد. کاشی های بین کابینتی در رنگ و طرح های متنوعی وجود دارند که با نصب آن ها می توان تنوع بی نظیری در دکوراسیون داخلی ایجاد کرد.

عوامل موثر بر فرایند نصب کاشی

متراژ فضا

  • اولین کاری که برای نصب کاشی و سرامیک بین کابینت انجام می شود، اندازه گیری متراژ فضای بین کابینتی است. این کار باید توسط فردی ماهر و با دقت بالا انجام شود.

انتخاب نوع کاشی

  • کاشی بین کابینتی معمولا بر اساس سلیقه افراد وهماهنگ با دکور آشپزخانه انتخاب می شود. شما می توانید انواع کاشی بین کابینتی را در کاشیران مشاهده و نسبت به خرید آن ها اقدام کنید.

عملیات نصب

  • عملیات نصب کاشی بسیار حساس است. طوری که اگر آن را با دقت کافی انجام ندهید نه تنها نتیجه دلخواه را به دست نمی آورید، بلکه نمای آشپزخانه را هم به کل خراب می کنید. به طور مثال برای نصب کاشی طرح شطرنجی باید حتماً دقت لازم به کار گرفته شود تا طرح مورد نظر به زیبایی پدیدار شود.

نصب کاشی بین کابینتی

در ادامه برای بررسی پاسخ به سوال چطور کاشی و سرامیک را نصب کنیم؟ با ما همراه شوید. برای نصب کاشی های بین کابینتی حتما باید از کاشی کار ماهر و استاد کمک گرفت تا بتواند به بهترین شکل ممکن آن را انجام دهد. کاشی بین کابینتی مدرن طی مراحل زیر در محل خود نصب می شوند:

قبل از شروع نصب کاشی ها برق آشپزخانه یا ساختمان باید قطع شود.برای جلوگیری از آسیب دیدن و یا کثیف شدن کابینت های آشپزخانه، کلید و پریز ها و وسایل دیگر، آن ها را با استفاده از پلاستیک بپوشانید.کاشی ها یا سطح زیرین کاشی های بین کابینی باید تمیز و بدون هیچ گونه آلودگی باشند. اگر در این سطح ناهمواری وجود داشته باشد با استفاده از سمباده باید صاف و تراز شود.

از جمله نکات مهم استفاده از چسب های کاشی و سرامیک این است که برای چسباندن کاشی ها باید از ملات استفاده کرد. ملات سیمانی توسط کاشی کار با نسبت های مشخص آماده می شود.جای کلید و پریز روی کاشی با دقت بالایی درآورده می شود.ابتدا ملات ریزی انجام می شود و بعد کاشی ها روی آن نصب می شوند. بعد از نصب هر کاشی، تراز بودن توسط کاشی کار امتحان می شود.

مرحله بند کشی بعد از نصب کاشی انجام می شود. محلولی از گچ و آب با نسبت معین درزهای بین کاشی ها را پوشش می دهد.در مرحله پایانی کاشی ها باید با استفاده از یک پارچه نمناک یا اسفنج به خوبی تمیز شوند تا اثر لک و گچ روی آن ها تثبیت نشود.

برای خشک شدن کامل انواع کاشی از جمله کاشی بین کابینتی یک تا دو روز زمان لازم است.
برخی از کاشی های بین کابینتی به صورت برچسبی نصب می شوند و نیازی به ملات و نصاب ندارند. این نوع کاشی چسبی بین کابینتی به راحتی تهیه، نصب و تعویض می شوند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>