اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


کاشی و سرامیک


1. سیستم نصب خشک نمایان (visible systems)

در سیستم نصب خشک نمایان، بست های سیستم نصب در معرض دید قرار دارند و سرامیک از طریق این بست ها به نمای ساختمان مهار می شود. روش کلیپس یکی از روش های نصب نمایان است. با توجه به اینکه در این روش نصب هیچ گونه عملیاتی اعم از سوراخ کاری، برش کاری.

بر روی سرامیک صورت نمی گیرد، یکی از مطمئن ترین و ایمن ترین روش های نصب خشک، استفاده از سرامیک های پرسلان است. در این روش، بست های استیل (کلیپس ها) به گونه ای به پروفیل های قائم (استادها) اتصال پیدا می کنند که سرامیک ها در داخل لبه نگهدارنده آن ها مهار می شوند.

بست های سیستم نصب خشک نمایان، در سطح نمای سرامیک قابل رویت هستند. بنابراین، به منظور جلوگیری از جلب توجه بست ها می توان آن ها را با رنگ های کوره ای الکترواستاتیک متناسب با رنگ سرامیک پوشاند و یا در ترازهای پایین تر که امکان رویت بست ها وجود دارد، از روش نصب پنهان یا روش های نصب­تر استفاده کرد.

2. سیستم نصب خشک پنهان (invisible systems)

در سیستم نصب خشک پنهان، بست های سیستم نصب به روش های مختلفی مانند؛ ایجاد شیار یا سوراخ کاری پشت سرامیک، استفاده از چسب های پلی ارتان و … به نمای سازه مهر می شوند.از دیگر روش های نصب پنهان، می توان به سیستم شیاری و KEIL اشاره کرد.

در پشت هر اسلب سرامیک با استفاده از مته مخصوص، 4 عدد سوراخ ایجاد می شود. کلیپس ها نیز از طریق پیچ مخصوص در داخل سوراخ ها محکم می شوند. سپس سرامیک با کلیپس ها از طریق رانرهای افقی به زیرسازی اصلی نما متصل می شوند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>