اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

جاذب خورشیدی

نوع ساخت یک کلکتور و نیز مساحت و ضخامت صفحه شیشه ای میزان مقاومت آن در مقابل برف و باد را مشخص می کند.مشکلات برف با افزایش ارتفاع منطقه رابطه مستقیم دارد و به چهار منظقه تقسیم می شود که از 1 در سواحل دریای شمال تا 4 در ارتفاعات آلپ متغیر است. به این دلیل در آلمان کلکتورهای بر طبق منطقه مخصوص خود می توانند تا ارتفاع مشخصی از سطح دریا مورد استفاده قرار گیرند.

به علاوه نوع نصب و شیب کلکتور نیز بر حداکثر ارتفاع تأثیر می گذارند.حداکثر ارتفاع مجاز (از سطح دریا)از استاندارد DIN 1055 شامل کلکتورهای خورشیدی یورو و نیز همه انواع دیگر کلکتور با یک حداکثر بار مجاز بالغ بر 2550 N/M2 می گردد.در صورتیکه نتوان کلکتورهای بدون فوندانسیون را در داخل کف یا صقف بتونی یک بام تخت مهار نمود، باید آنها را در مقابل فشار باد با وزنه های پایه مناسب محکم نمود.این وزنه ها ممکن است سنگ های بتونی یا قوطی های حلبی پر از شن باشند.

در صورتی که فاصله بین کف و سطح زیر کلکتور کمتر از 30 سانتیمتر باشد می توان وزنه پایه را به علت کاهش فشار دینامیکی کاهش داد. کیفیت لازم برای صفحه شیشه ای بستگی به شیب کلکتور دارد. برای شیب حداقل 35 درجه یک بام می توان از شیشه های مخصوص گلخانه ائی ضخامت 4 میلی متر استفاده نمود.

ابعاد شیشه ها باید مطابق با قالب های استاندارد 200*60 سانتی متر یا 73*143 سانتی متر باشد.در منطقه برفی (کوهستانی متوسط، کوهپایه های آلپ و مناطق آلپ)در بالاتر از 500 متر و در منطقه برفی (کوهستان های میانه آلمان، ارتفاعات آلپ)صرفا باید پیش تنیده (به ضخامت 3 تا 4 میلیمتر)استفاده نمود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>