اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

قطعات صنعتی

انتخاب روش یا روش های ساخت قطعات صنعتی، تصمیم مهمی است که می تواند بر نرخ تولید، کیفیت تولید و مقرون به صرفه بودن یک پروژه معین تأثیر بگذارد. برای کمک به روند انتخاب، بایستی موارد زیادی را در نظر داشت که برخی از این ملاحظات در ادامه ذکر شده اند.استفاده از تجربه افراد یا شرکت های با تجربه در زمینه ساخت و تولید قطعات صنعتی می تواند احتمال بروز بخش زیادی از اشتباهات و یا دوباره کاری ها در طی پروسه ساخت را کاهش دهد.

کاربرد قطعات در صنایع: توجه به عملکرد قطعه، صنعت هدف قطعه ساخته شده و الزامات استاندارد های کیفی قطعات نقش مهمی در یافتن پروسه های قابل استفاده در تولید قطعات ایفا می کنند. همواره می توان با توجه به اهمیت قطعه، حساسیت های تلرانس و انطباقات و نحوه عملکرد قطعات بخش زیادی از فرایندهای نزدیک بهم را مورد پالایش قرار داد و با توجه به اولویت های تدوین شده مانع از اجرای فرایندهای با دقت و هزینه بیش از اندازه و یا کمتر از حد لازم شد.

آشنایی با فرایندهای مختلف ساخت: دستگاههای CNC ممکن است بهترین گزینه برای یک پروژه با جزئیات دقیق باشند، اما ماشینهای دستی هم ممکن است با یک بودجه بسیار کمتر قابلیت اجرای همان پروژه را داشته باشند. در صورت بزرگ بودن محصول نهایی، اندازه ماشین آلات تغییر می کند. تولید قطعات صنعتی دقیق به شدت در حال تکامل به خصوص در بحث نرم افزارهای رایانه ایست.

بسیاری از شرکت های متخصص در ساخت دقیق از نرم افزار CAD / CAM برای طراحی و چیدمان محصولات استفاده می کنند. کامپیوترهای CNC برای انجام کارهای خاص و دستیابی به مشخصات فوق العاده دقیق مورد نیاز برای تولید بسیاری از محصولات برنامه ریزی شده اند. ماشین آلات CNC به دلیل توانایی دقیق بودن و کاهش هزینه نیروی کار، محبوبیت عظیمی کسب کرده اند.

نوع تولید: میزان سفارش، زمان در دسترس برای ساخت و تولید قطعات، راندمان تولید محصول، هزینه تمام شده و میزان تأثیر قطعه مورد نظر در خط مشتری و … نیز می توانند از جمله سایر پارامترهای تأثیرگذار در انتخاب روش ساخت و تولید قطعات مختلف هستند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>