اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ماشین آلات کشاورزی

از دستگاه شن گیر بوجاری جهت جداسازی سنگ، شن و ضایعات سبک شیشه یا فلز از غلات و حبوبات بر اساس وزن آنها استفاده می شود.این دستگاه متشکل از دو طبقه است، ابتدا مواد بر روی صفحه غربالگری لرزان بالایی قرار می ­گیرد و به وسیله جریان هوا طبقه بندی می­ شود.

با استفاده از این دستگاه علاوه بر شن گیری می ­توان گندم سبک را از سنگین جدا کرد که در نهایت هر کدام از خروجی ­های مخصوص خارج می شوند. به ­منظور اینکه گندم نسبت به شن در حالت شناور قرار گیرد و راندمان افزایش یابد، باید خلاء نسبی ایجاد شود و ارتباط خروجی­ شن و خروجی­ های گندم سبک و سنگین با محیط بیرون به­ وسیله دریچه های لاستیکی کنترل شود.

در ورودی دمپر و فنر عمل توزیع بار روی توری طبقه اول را قرار می دهند. ظرفیت و کارآیی دستگاه نسبت به حجم و سطح اشغال شده آن بسیار بالاست. در واقع میزان مکش هواکش که عمل شناور کردن گندم را انجام می دهد توسط دمپر مدرج مخصوص و شیب دستگاه نیز توسط جک پیچی دو طرفه انجام می شود.

همچنین میزان میزان نیروی وارده از طرف موتورهای ویبره تعبیه شده روی دستگاه که قابلیت تنظیم و تثبیت دارد، تغییر می کند. مکش گرد و غبار و دیگر ذرات معلق توسط سیستم تهویه مرکزی انجام می شود. این دستگاه در صنایع غذایی، پاک کردن غلات، آرد و آسیاب سمولینا، تهیه کاکائو و قهوه و کارخانجات تولید روغن، مالت و ذرت مورد استفاده قرار می ­گیرد. این تنظیمات برای دسترسی به راندمان بهتر شن گیری در دستگاه پیش بینی شده است.

مزیت ­های دستگاه شن ­گیر - بوجاری عبارتند از:

  • ظرفیت و کارایی بالا در عین کم مصرف بودن
  • تعمیر و نگهداری بسیار ساده
  • استحکام و مقاومت، طول عمر بالا
  • عملکرد بدون گرد و خاک
  • شرایط کاری آرام
  • امکان تمیز کردن آسان
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>