اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ماشین آلات کشاورزی

جداکننده های استوانه ای دندانه دار (Intended Cylinder Separator) نیز مشابه نوع بشقابی، مواد را بر اساس طول آنها جدا می کنند. این وسیله شامل یک استوانه است که سطح داخلی آن دندانه دار بوده و به صورت افقی می چرخد. دندانه ها و حفره ها نیمه کروی هستند.جداکننده استوانه حفره دار شامل اجزای تشکیل دهنده زیر است:

  • دانه های کوچک تر به بالا منتقل شده و بدرون ناودانی میریزند،
  • دانه های درشت از حفره ها بیرون می ریزد،
  • محفظه (ناودانی) قابل تنظیم،
  • مارپیچ

وقتی که مخلوط دانه از یک طرف استوانه به داخل آن تغذیه می شود، دانه های کوچک توسط دندانه ها و همچنین نیروی گریز از مرکز به بالا منتقل می شوند. این دانه ها در داخل سیلندر و در قسمت بالا بدرون یک ناودانی قابل تنظیم سقوط می کنند. یک مارپیچ نقاله در درون این ناودانی عمل انتقال مواد را انجام می دهد. معمولاً استوانه، کمی دارای شیب است تا در اثر نیروی ثقل جریان مواد درون آن امکان پذیر باشد.

استوانه ها با دندانه های مختلف در دسترس است، اما اندازه همه آنها در یک استوانه یکسان است. برای جداسازی دانه های مختلف استوانه ها تعویض می شوند. سرعت عملکرد استوانه و موقعیت ناودانی درون آن از تنظیمات مهم برای دستیابی به یک سطح قابل قبول در جداسازی مواد است. از آنجا که نیروی گریز از مرکز به انتقال دانه ها بدرون حفره ها کمک می کند، بر مقدار فاصله ای که دانه ها قبل از سقوط بدرون ناودانی طی می کنند نیز اثر می گذارد.

سرعت بیش ازحد به مواد اجازه خروج از حفره را نمی دهد. سرعت کم نیز مواد را به مقدار کمی به طرف بالا انتقال می دهد. موقعیت ناودانی باید به گونه ای تنظیم شود که بخش عمده ای از مواد خارج شده از دندانه های استوانه را جمع آوری کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>