اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ماشین آلات کشاورزی

در کشور ایران اغلب کشاورزان به منظور جابه جایی غلاتی نظیر گندم، جو، نخود و… در مزارع خود و سپس در مرحله فرآوری همانند سیلوها و آسیاب ها از کارگر استفاده می شود که این امر موجب صرف هزینه های مالی و زمانی زیادی است.

در برخی از محیط های فرآوری همانند آسیاب ها به دلیل ایجاد گرد و غبار ایجاد شده توسط کارگر و یا نقاله های مکانیکی وجود سیستمی که بتواند بدون ایجاد گرد و غبار مواد آسان جاری شونده مانند گندم را به آسانی انتقال دهد، ضروری می باشد.

در این انتقال از سیال هوا برای جابه جایی مواد جامد استفاده می شود. در مواردی نظیر انتقال مواد از کشتی ها ناگزیر به استفاده از نقاله های پنوماتیکی می باشند و نقاله های مکانیکی هیچ گونه کاربردی در این زمینه ندارند. نقاله نیوماتیک حجم کمتری را نسبت به نقاله مکانیکی به خود اختصاص می دهد.

در داخل کارخانجات صنایع غذایی، خطوط تولید محصولات مختلف و حتی در داخل یک ماشین مرکب نظیر کمباین، انتقال پنوماتیک به فرم های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. از کاربردهای دیگر انتقال و جابه جایی مواد و محصولات کشاورزی می توان به بارگیری در اسکله ها اشاره کرد.

کاربردهای اختصاصی نیز می توان برای این موضوع در نظر گرفت، که از آن جمله می توان به بارگیری و انتقال کاه به کاهدان اشاره نمود. از این روش می توان برای انتقال مواد خطرناک و شیمیایی که به صورت گرانولی می باشند استفاده نمود. محل بارگیری و تخلیه نیز می تواند چند ده متری از هم فاصله داشته باشد که آن هم لازمه مصرف توان بیشتر است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>