اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ماشین آلات کشاورزی

برسهای الک: راندمان تمیزکردن به طور مستقیم با درصد باز بودن سوراخهای الک ارتباط دارد. برای باز نگه داشتن سوراخها باید برس هایی در زیر هر کدام از صفحات الک قرار داد. این برسها با حرکت رفت و برگشتی زیر صفحه الک غربالها را جاروب نموده و از گیرکردن مواد در سوراخهای آنها جلوگیری می‌کنند. برس ها باید به طرز صحیحی تنظیم شوند و در طی زمان استفاده از الک فعال باشند تا از جداسازی ناقص جلوگیری نمایند.

پوشش برزنتی: برخی از اوقات دانه ها و ساقه های بلند به صورت قائم قرار گرفته و در سوراخ ها گیر می‌کنند و باعث ریزش دانه ها و کاهش راندمان دستگاه می شوند. این مشکل با بستن یک صفحه پلاستیکی یا برزنتی بر روی الک که تا حد ممکن به صفحات الک نزدیک باشد، به حداقل می‌رسد. بر اثر وزن این صفحه دانه ها و ساقه های بلند به صورت تخت بر روی سطح الک باقی میمانند و در سوراخها قرار نمی گیرد.

ضربه زدن الک: برای تمیز نگهداشتن الک یک ضربه زن چکشی بر روی سطح الک نصب می شود. ضربه زدن بر روی الک، موادی را که در سوراخهای الک گیر کرده است را تکان می دهد و در اثر این تکان آنها را آزاد می‌کند.

گلوله های لاستیکی: معمولاً صفحه الکهای دو یا سه تایی در غربالها مورد استفاده قرار می گیرند. بین دو صفحه الک گلوله های لاستیکی در قسمتی جداگانه قرار گرفته است. وقتی که الکها کار می کنند گلوله ها روی سطح به دیوارههای الک برخورد می کنند و در اثر ضربه مواد گیرکرده در الک را آزاد می سازند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>